וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כלי תקשורת הצטרפו: "קיליאן אמבפה החליט לעבור לריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 23:43

גם "לה פריזיאן" ו-ESPN טוענים שהצרפתי קיבל החלטה: ירוויח בברנבאו חצי ממה שהציעה פס.ז', אבל יש לו תנאי אחד מהותי

תקציר: רבל - פריז סן ז'רמן 9:0/ספורט1

האפשרות שקיליאן אמבפה יעבור לריאל מדריד עומדת על הפרק כבר שנים ארוכות, והמגעים והפלרטוטים בין הצדדים הם דבר ידוע, אבל בתקופה האחרונה גוברים הדיווחים על המעבר הצפוי של הכוכב הצרפתי לשורות הבלאנקוס.

כזכור, לפני כחודש "פוטמרקטו" יצא בכותרת שהסעירה את שוק השחקנים, על החלטה כביכול של אמבפה לעבור לריאל מדריד. מאז מקורביו הכחישו את הטענה, פריז סן ז'רמן קבוצתו הגישה לו הצעה נגדית גרנדיוזית לכאורה, אבל הערב (שבת) עוד שני כלי תקשורת בכירים מצטרפים לטענות: ESPN ו"לה פריזיאן" הצרפתי.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
רק שיחליט כבר. אמבפה/רויטרס

"קיליאן אמבפה יעבור לריאל מדריד אחרי שחוזהו בפ.ס.ז' יסתיים הקיץ", פורסם ב"לה פריזיאן", "החלוץ החליט לעזוב את פריז, ולעבור לקבוצה שתמיד חיכתה לו".

מאוחר יותר הדיווח הופיע גם ב-ESPN, שלכאורה מתבסס על מקורות אחרים. "אמבפה החליט להצטרף לריאל מדריד לאחר שחוזהו עם פאריס סן ז'רמן יסתיים בקיץ הקרוב, כך אישרו מקורות ל-ESPN", נכתב באתר הספורט הבינלאומי הגדול, "הוא צפוי להודיע על החלטתו בשבוע הבא. אמבפה עדיין לא הודיע לפ.ס.ז' או לריאל מדריד, אך החלטתו התקבלה.

"הרצון של השחקן בן ה-25 לאפשר לו לשחק עם צרפת במשחקים האולימפיים במולדתו בקיץ יהיה חלק חשוב מהמשא ומתן עם מדריד.... בהתחשב בפניית הפרסה הקודמת של אמבפה לגבי מעבר לברנבאו ב-2022, תמיד קיימת האפשרות שהוא יוכל לשנות את דעתו עד שהעסקה תיחתם בפועל על ידי שני הצדדים. עם זאת, כעת נראה שהמעבר שלו למדריד סוף סוף ייצא לפועל בקיץ הקרוב".

על פי הדיווח, פ.ס.ז' הציעה לאמבפה העלאה בשכר על משכורתו ולקבל 72 מיליון יורו אך הצעתה נדחתה על ידי הבינלאומי הצרפתי. בבחירה לעזוב את המועדון כשחקן חופשי, אמבפה יוותר על בונוסים בהיקף של כ-100 מיליון יורו. שכרו במדריד, לפי מקור, צפוי להיות מחצית ממה שהוא מרוויח כיום בפ.ס.ז'.

קפטן נבחרת צרפת חשף לא פעם שגדל כמעריץ של אגדות הברנבאו זינדין זידאן וכריסטיאנו רונאלדו, ותמיד חלם לשחק במדריד, כך שעל פי המקור, הוא מרגיש שזה הזמן המתאים בקריירה שלו לעבור לבירת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully