וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבר שמעולם לא נראה": הצעת הענק של פריז סן ז'רמן לקיליאן אמבפה

בצרפת טוענים: אם יחתום על חוזה חדש, הכוכב יקבל "הרבה יותר מ-100 מיליון יורו", לצד סעיפים ייחודיים אחרים. אז למה ריאל מדריד רגועה?

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

סאגת קיליאן אמבפה ממשיכה להעסיק את פריז סן ז'רמן בפרט, ואת הכדורגל העולמי בכלל. בספרד נטען כי ריאל מדריד הציבה לחלוץ שיהפוך שחקן חופשי בקיץ הקרוב אולטימטום, בניסיון שלא להיגרר לאופרת סבון נוספת, אולם ב"ל'אקיפ" טוענים הבוקר (שלישי) כי הבלאנקוס דווקא לא ממהרים.

"במדריד מעריכים שאמבפה קרוב יותר לעזוב את פריז סן ז'רמן מאשר להישאר, וההחלטה שלו תתקבל אחרי שמינית גמר ליגת האלופות", נכתב. "ריאל מחכה בסבלנות להחלטה שלו. הוא עדיין האופציה הראשונה של פלורנטינו פרס, אך יש מי שטוען כי לא מדובר ברכש שחובה לצרף, כמו שהיה בשנה שעברה, אז ריאל היתה מוכנה לעשות הכל כדי לענות על כל דרישותיו".

כרגע, נדמה שפריז סן ז'רמן היא זו שמוכנה לעשות הכל כדי לענות על כל דרישותיו של הכוכב. לפי העיתונאי הצרפתי דניאל ריולו, "זה יהיה משהו שמעולם לא נראה - משהו מדהים. נצטרך להציע לו את ממלכת רומא, את ממלכת יוון, את הפירמידות של מצרים. מדובר פה על הרבה יותר מ-100 מיליון יורו לעונה - סכום שאף מועדון לא יוכל לשלם". ואכן - אף קבוצה אירופית מעולם לא שילמה למעלה מ-100 מיליון יורו לעונה לשחקן.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
דילמה לא פשוטה. אמבפה/רויטרס

אבל זה לא הכל. לפי ריולו, "בחוזה הבא ידאגו גם לאחיו של קיליאן, למשפחה שלו, לכולם - גם לסוכנות השחקנים שאמא שלו רוצה לפתוח. זה באמת משהו מדהים".

ומה לגבי ריאל? "היא יכולה להציע משכורת נורמלית במונחים של כוכבי כדורגל, אולי 30 מיליון יורו לעונה, אולי יותר, והוא לא יהיה שם מלך המועדון. הפערים ברורים - מה שפריז תציע לו זה חסר תקדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully