וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי אמבפה: "אין סיכום על עתידו". פ.ס.ז': לא עדכן אותנו בדבר

ריאל מדריד? בסביבת החלוץ מבהירים כי "אפילו לא התחיל דיון בנושא". ראשי אלופת צרפת סומכים עליו שיבשר קודם כל להם את החלטתו, ולא מתרגשים מהדיווח על הצטרפותו לבלאנקוס

תקציר: רבל - פריז סן ז'רמן 9:0/ספורט1

בעולם הכדורגל התייחסו בספקנות מסוימת לפרסום המרעיש מליל אמש (ראשון), על כך שקיליאן אמבפה ישחק בריאל מדריד בעונה הבאה. שעות ספורות לפני כן נטען בדיווח אחר שהצרפתי בכלל סירב לבלאנקוס והחליט להתמקד בפרמיירליג בחיפושיו אחר היעד הבא, אבל בינתיים פריז סן ז'רמן טוענת: אנחנו לא יודעים שום דבר.

לפי "RMC", במועדון הפריזאי מבהירים שאמבפה לא עדכן אותם בהחלטה כלשהי לגבי עתידו לאחר העונה הנוכחית, כך שמבחינתם עוד לא קיים הסכם בין החלוץ לריאל מדריד, כפי שנכתב ב"פוט מרקאטו" אמש. ראשי סן ז'רמן בטוחים שאמבפה ימסור קודם כל להם את החלטתו, תהיה אשר תהיה.

בנוסף, באותו כלי תקשורת הובא מסר מסביבתו של השחקן: "אין סיכום לגבי עתידו. אפילו לא התחילו דיונים בנושא. דבר לא ישפיע על החלטתו ועל התזמון שלה".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן מתוסכל. רויטרס
פריז סן ז'רמן רגועה לגביו. קיליאן אמבפה/רויטרס

כידוע, כוכב העל יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב ולכן החל מפתיחת החלון ההעברות בימים האחרונים, הוא רשאי לחתום על קדם-חוזה בקבוצה אחרת אם יחפוץ בכך, כאשר פריז סן ז'רמן תאבד ללא תמורה כספית את מי שנחשב בעיני רבים לכדורגלן הטוב בעולם כיום, שעליו שילמה הקבוצה מעיר האורות 180 מיליון יורו.

רק ביום רביעי האחרון אמר מלך שערי פריז סן ז'רמן בכל הזמנים: "עדיין לא קיבלתי החלטה לגבי העתיד שלי, לא בחרתי. בהסכם שעשיתי עם הנשיא בקיץ האחרון, סיכמנו שלא משנה מה אחליט, כל הצדדים יהיו מוגנים, כך שנשמור על המועדון לקראת האתגרים שיבואו. זה הכי חשוב. מה שיקרה איתי, זה משני. אם הייתי יודע מה אני רוצה לעשות, למה שאחכה? אין בזה היגיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully