וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה: "עוד לא החלטתי לגבי העתיד, אבל נשמור על המועדון"

כוכב פריז סן ז'רמן שבר שתיקה בריאיון עוקצני אחרי הזכייה בסופר קאפ: "אם הייתי יודע, למה שאחכה? במועדון לא מדברים עליי"

פריז סן ז'רמן זכתה אמש (רביעי) בסופר קאפ הצרפתי בפעם ה-10 ב-11 השנים האחרונות וה-12 בתולדותיה, בזכות ניצחון 0:2 על טולוז בפארק דה פראנס, אבל בעיר האורות כולם עוסקים בעיקר בעתידו של קיליאן אמבפה. החלוץ שהבקיע את השער השני במשחק והפך למלך הכיבושים באצטדיון הביתי של קבוצתו בכל הזמנים, שבר שתיקה על רגע הפתיחה המחודשת של הסאגה המתישה: האם יעזוב את פריז סן ז'רמן בחינם בקיץ הקרוב, או שיחתום על חוזה חדש?

בשיחה עם "RMC" לאחר המשחק, אמבפה שמקושר לריאל מדריד וליברפול אמר: "אנחנו שמחים על הזכייה בגביע. אני מלא מוטיבציה לקראת השנה הזו, זה חשוב מאוד. אנחנו צריכים לזכות בתארים, כבר זכינו באחד. עדיין לא קיבלתי החלטה לגבי העתיד שלי, לא בחרתי. בהסכם שעשיתי עם הנשיא בקיץ האחרון, סיכמנו שלא משנה מה אחליט, כל הצדדים יהיו מוגנים, כך שנשמור על המועדון לקראת האתגרים שיבואו. זה הכי חשוב. מה שיקרה איתי, זה משני".

כידוע, הסיטואציה כעת הינה שחזור של מה שקרה עם הכוכב בסוף עונת 2021/22. בגלל שהחוזה שלו יסתיים בקיץ, אמבפה יכול לנהל כבר מעכשיו משא ומתן עם קבוצה אחרת במקרה שיחפוץ בכך. כשנשאל אם גם הפעם הוא יקבל החלטה מאוחרת, השיב: "לא יודע. ב-2022 זה קרה במאי, כי לא ידעתי עד אז. אני הייתי יודע מה אני רוצה לעשות, למה שאחכה? אין בזה היגיון. אבל בתוך המועדון אף אחד לא מדבר על הסיטואציה האישית שלי, זה לא כל כך מעניין".

לא מעט עוקצנות נשמעה מפיו של אמבפה כשהגיעה שאלה לגבי מיקומו על המגרש. לואיס אנריקה ממשיך להציב אותו כחלוץ מרכזי, למרות שהשחקן דיבר לא אחת על ההעדפה שלו לעמדת הקיצוני. עיתונאי צרפתי תהה האם "התפקיד החשוב יותר" שקיבל עשוי לשכנע אותו להישאר, והכוכב הגיב: "מה הקשר? לא הבנתי. לפני זה לא הייתי חשוב? תמיד הייתי חשוב!".

באותו נושא הוסיף: "המאמן הגיע עם רעיונות ברורים, אבל יש הרבה רעיונות. לא משנה כמה שחקן טוב, צריך זמן כדי לעכל את זה. כשאני מדבר איתו, הוא אומר ששחקן טוב יכול לשחק בכמה עמדות. אני חושב שאני שחקן טוב, לא רע, אז העונה שיחקתי בכמה עמדות. אם הוא רוצה שאשחק באמצע, שם אשחק. ואני לא חושב שתהיה לי בעיה לשחק טוב".

אמבפה בחר להתעלם ולעזוב כשעיתונאי נוסף שאל אותו: "קיליאן, למה אתה מחכה?". אמש הוא הגיע ל-111 שערים בפארק דה פראנס והעונה יש לו 22 שערים ב-23 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully