וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגה? דיווח: קיליאן אמבפה סיכם את תנאיו בריאל מדריד

בצרפת טוענים: אחרי התלבטות ארוכה, הכוכב הגדול של פריז נתן אור ירוק לבלאנקוס, והוא ילבש את המדים הלבנים בעונה הבאה. יגיע בהעברה חופשית

תקציר: רבל - פריז סן ז'רמן 9:0/ספורט1

זמן קצר אחרי שקיליאן אמבפה כבש שלושער מול קבוצת החובבים של רבל ב-0:9 בגביע, נפלה פצצה תקשורתית בצרפת שם מדווחים: הכוכב הגדול של פריז סן ז'רמן ישחק החל מהעונה הבאה בשורות ריאל מדריד. על פי הדיווח ב"פוטמרקטו" נציגיו של אמבפה הגיעו לסיכום עם ריאל מדריד והעסקה פחות או יותר סגורה בין הצדדים. שמו של אמבפה מקושר לריאל מדריד כמעט בכל קיץ. פריז הצליחה להשאיר את הכוכב הגדול אצלה כשהחתימה אותו על חוזה חדש ב-2019, אבל כעת חוזהו של אמבפה פג והוא יוכל לעבור לבלאנקוס בהעברה חופשית.

איתן אמבפה עם קיליאן אמבפה שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
בעונה הבאה בריאל מדריד? קיליאן אמבפה עם אחיו/רויטרס

כזכור, אחרי הניצחון בסופר קאפ על טולוז לפני ארבעה ימים אמבפה נתן התייחסות נדירה לעתידו ואמר בשיחה עם "RMC": "אנחנו שמחים על הזכייה בגביע. אני מלא מוטיבציה לקראת השנה הזו, זה חשוב מאוד. אנחנו צריכים לזכות בתארים, כבר זכינו באחד. עדיין לא קיבלתי החלטה לגבי העתיד שלי, לא בחרתי. בהסכם שעשיתי עם הנשיא בקיץ האחרון, סיכמנו שלא משנה מה אחליט, כל הצדדים יהיו מוגנים, כך שנשמור על המועדון לקראת האתגרים שיבואו. זה הכי חשוב. מה שיקרה איתי, זה משני".

בימים האחרונים צצו דיווחים גם על כך שליברפול נכנסה לתמונה, אבל ריאל מדריד לא ויתרה אפילו לרגע אחד במאבק הזה והצליחה סוף סוף לשכנע את הכוכב, שלפי הדיווח נתן אור ירוק והביע את הסכמתו להצטרף אליה בקיץ. אמבפה יצטרף להתקפה המפחידה של ריאל מדריד בעונה הבאה שכוללת גם את ויניסיוס, רודריגו וכמובן ג'וד בלינגהאם הנפלא - כולם שחקנים צעירים יחסית מתחת לגיל 25, כך שלבלאנקוס מצפה עתיד מזהיר. ופריז? היא תצטרך לבנות את עצמה מחדש אחרי פירוק הטריו של מסי, ניימאר ואמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully