וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה כבש שלושער מול קבוצת חובבים בגביע, אסנסיו עם בישול מרהיב

צפו: כוכב פריז סן ז'רמן נהנה ב-0:9 על רבל, הספרדי הכין לו את השני עם עקב מהאוויר. מונאקו ניצחה את לאנס בדרמת פנדלים

תקציר: רבל - פריז סן ז'רמן 9:0/ספורט1

הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם 0:9 קליל של האלופה פריז סן ז'רמן בקאסטר מול רבל החובבנית. המפגש המרכזי של הסיבוב, בין לאנס למונאקו, הוכרע לזכות האורחת בתום דרמת פנדלים. גם מארסיי, ליון, ראן, לה האבר ומחזיקת הגביע טולוז העפילו לשלב הבא.

רבל - פריז סן ז'רמן 9:0

קיליאן אמבפה לא היה מוכן לוותר אפילו על משחק גביע מול קבוצת חובבים וחגג שלושער במגרש בקאסטר. בראלדו, בלם הרכש הברזילאי בן ה-20 שהגיע מסאו פאולו תמורת 20 מיליון יורו וכבר שותף במשחק אלוף האלופים מול טולוז, קיבל הזדמנות ראשונה בהרכב, כשבהתקפה הצטרפו רנדל קולו מואני וגונסאלו ראמוס לאמבפה. קרלוס סולר בישל לסקורר את הראשון (16), לאחר מכן הגיע שער עצמי של מקסנס אנגסן (38) ואז סולר בישל גם למרקו אסנסיו (43) שבחלוף שתי דקות סיפק את הרגע של המשחק, עם מסירת עקב מרהיבה מהאוויר אל הראש של אמבפה שנגח פנימה. אסנסיו בישל לאמבפה גם את השלישי (48), האח איתן נכנס בדקה ה-61 ובדקה ה-70 ראמוס דייק מהנקודה הלבנה. קולו מואני הרשית בדקה ה-76 והוסיף החמצה מצחיקה מול שער ריק 10 דקות לאחר מכן, אבל חתם את התוצאה עם השני שלו בדקת הסיום, אחרי ששר אנדור בן ה-19 חגג שער בכורה עם טיל לחיבורים בדקה ה-87.

איתן אמבפה עם קיליאן אמבפה שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
ניצל הזדמנות לשפר את המספרים וגם שיחק עם האח איתן. קיליאן אמבפה/רויטרס
מרקו אסנסיו שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
גנב את ההצגה. מרקו אסנסיו/רויטרס

לאנס - מונאקו 6:5 בפנדלים (2:2 ב-90 דקות)

מאז פברואר הפסידה לאנס רק פעם אחת בבית בכל המסגרות (1:0 למץ בספטמבר בליגה), והכוח של המבצר שלה צלח גם פיגור 2:0 מול מונאקו, אבל לא עמד בדו-קרב הפנדלים. וויסאם בן ידר, שכבש צמד ב-2:4 של מונאקו בגביע באותו אצטדיון בשמינית הגמר לפני שנתיים, מצא את הרשת תוך 33 שניות ומאגנס אקליוש הכפיל מקרוב בדקה ה-21, אבל המגן השמאלי פטו מאואסה החזיר את לאנס למשחק עם טיל בדקה ה-43 ופלוריאן סוטוקה גלגל את השוויון בדקה ה-63. אחרי 90 דקות מאוזנות, ההכרעה עברה אל הנקודה הלבנה ובהתחלה כמעט כולם פישלו. קפטן לאנס בריס סמבה עצר שלושה פנדלים של יוסוף פופאנה, ונדרסון ומיירון בואדו, אבל גם ווסלי סעיד נעצר, אנג'לו פולג'יני בעט החוצה ופקונדו מדינה אל המשקוף. אחרי 2:2 בתום חמש בעיטות לכל צד, נזכרו השחקנים לדייק ושמונת הכדורים הבאים מצאו את הרשת, עד שרדוסלב מאייצקי עצר את אדריאן תומאסון והילד סונגוטו מגאסה העניק למונאקו את הכרטיס לשלב הבא

רדוסלב מאייצקי שוער מונאקו עוצר פנדל. FRANCOIS LO PRESTI/AFP, GettyImages
העלה את מונאקו. רדוסלב מאייצקי/GettyImages, FRANCOIS LO PRESTI/AFP
ארנו קלימואנדו שחקן ראן חוגג שער. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
צמד בדרבי. ארנו קלימואנדו/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

תיונוויל - מארסיי 1:0

הקבוצה מהליגה החמישית לא יכלה לארח במגרשה הקטן, העבירה את המשחק לאצטדיון של מץ והחזיקה מעמד במשך 62 דקות מול מארסיי העשירה, עד שפייר אמריק אובמיאנג קיבל כדור ארוך נהדר מז'ורדן ורטו והקפיץ מעל השוער אל הרשת. ג'נארו גאטוזו ושחקניו בשלב הבא וביום שישי כבר יחזרו לליגה עם משחק ביתי מול שטרסבורג.

גנגאן - ראן 2:0

בגמר הגביע ב-2009 הדהימה גנגאן 1:2 את ראן וזכתה בתואר כשהיא בליגה השנייה. חמש שנים לאחר מכן, היא ניצחה 0:2 את אותה יריבה והניפה את הגביע בשנית, הפעם כקבוצה בליגה הראשונה. אבל הפעם הדרבי של חבל ברטאן היה גדול עליה. ארנו קלימואנדו הוצב בחוד של ראן ובדקה ה-45 נגח אל הרשת את ההרמה של אדריאן טרופר משמאל, כאשר 12 דקות לאחר מכן הוא הקפיץ את השני מבישול במתפרצת של אנזו לה פה.

פונטרלייה - ליון 3:0

האורחת סיימה את 2023 עם שלושה ניצחונות על האפס שחילצו אותה מהמקום האחרון, והמשיכה ברצף הזה גם בגביע מול יריבה מהליגה החמישית. אלכסנדר לקאזט בישל בדקה ה-45 לריאן שרקי וכבש בעצמו בדקה ה-57, כשבתווך היה זה האנגלי איינזלי מייטלנד-ניילס שהרשית מהאוויר וחגג שער בכורה (52).

איינזלי מייטלנד ניילס שחקן ליון חוגג שער. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
שער בכורה במדי ליון. איינזלי מייטלנד ניילס/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

משחקים נוספים:

לה האבר - קון 1:2

שאמברי - טולוז 3:0

דינאן להון - ריימס 3:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully