וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן ניצחה 1:2 בשטרסבורג, 0:0 לדורטמונד בהיידנהיים

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 0:10

אמבפה החמיץ פנדל בפתיחה, אבל הבקיע ובישל לאסנסיו כאשר הפער בפסגה בצרפת צמח ל-9 נקודות. הצהובים שחורים מעדו לראשונה ב-2024 מול העולה החדשה והמפתיעה

תקציר: היידנהיים - דורטמונד 0:0/ספורט1

ערב גדוש בכדורגל אירופי היה ערב (שישי) והפתעה נרשמה כבר בתחילתו כאשר בפתיחת המחזור ה-20 בבונדסליגה בגרמניה הייתה זו בורוסיה דורטמונד שסיימה ב-0:0 בחוץ נגד היידנהיים ואיבדה שתי נקודות יקרות וראשונות שהיא שומטת ב-2024.

מאז החזרה מפגרת החורף בגרמניה הצליחה דורטמונד לנצח את כל שלושת משחקיה וכך תפסה מחדש מקום בין ארבע הראשונות, אבל הרצף נעצר מול המדורגת עשירית, העולה החדשה ומההפתעות הכי נעימות של העונה שגם בסיבוב הראשון הפתיעה כאשר חילצה 2:2 בסיגנל אידונה פארק בדורטמונד והערב השלימה משחק שמיני ברציפות בבונדסליגה ללא הפסד - וגם תיקו רביעי רצוף אחרי שלוש פעמים שסיימה ב-1:1.

בעוד היידנהיים טיפסה לפחות זמנית למקום התשיעי ויכולה להיות מרוצה מתיקו מרשים נוסף מבחינתה, דורטמונד נאלצה להסתדר בלי ג'יידון סאנצ'ו הפצוע ואמנם הבטיחה שבוע נוסף במקום הרביעי, אבל מאפשרת כעת לשטוטגרט השלישית לברוח לה וללייפציג החמישית להתקרב אליה. אגב, זהו ה-0:0 הראשון של דורטמונד בליגה מאז אוקטובר 2019 - אחרי 146 משחקים. דונייל מאלן כן מצא את הרשת במהלך המשחק, אבל שערו נפסל בצדק לאחר ששופטי המסך זיהו נבדל קטנטן.

ניקלאס פולקרוג, שחקן דורטמונד. GettyImages
דורטמונד שוב נעצרה אצל היידנהיים/GettyImages

גם בצרפת יצא לדרך המחזור ה-20 ובמשחק הפתיחה פריז סן ז'רמן גברה בחוץ 1:2 על שטרסבורג. קיליאן אמבפה היה צריך לכבוש כבר בדקה השישית, אבל מ-11 מטר לא הצליח להכניע את השוער המרוקני עלאא בלארוץ ששלח את היד והדף מצוין. למרות זאת, בדקה ה-31 אמבפה מצא את הרשת מבישול של אסנסיו. במחצית השנייה, ארבע דקות מתחילתה, אמבפה החזיר לאסנסיו שקבע 0:2 ונראה שאט-אט הוא חוזר לעניינים אחרי פתיחת עונה לא פשוטה ופציעה שהשביתה אותו. שטרסבורג הרבתה להחמיץ, אבל כן הצליחה לצמק בדקה ה-68 משער של דילן באקווה, אבל לא השיגה מעבר. פריז בזכות הניצחון לפחות זמנית הגדילה את יתרונה בפסגה ל-9 נקודות.

קיליאן אמבפה עם מרקו אסנסיו, שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
הובילו את פ.ס.ז' לניצחון. אמבפה ואסנסיו/רויטרס

* בפתיחת המחזור ה-23 בליגה האיטלקית, לצ'ה נכנסה לתוספת הזמן בפיגור 1:2 נגד פיורנטינה, אבל הפכה ל-2:3 מטורף על חשבון המדורגת שישית בטבלה.

* במחזור ה-23 בספרד שהחל הערב גם כן, אתלטיק בילבאו החמישית בטבלה לא התקשתה להביס בביתה 0:4 את מאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully