וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "לא כיף בבארסה, החלטתי כבר בתחילת העונה". מוריניו מועמד

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 18:05

מאמן ברצלונה התייצב לראשונה בפני העיתונאים: "זה יוצר שחיקה כשאתה מרגיש לא מוערך. התחושה פה היא שאתה מסכן את חייך". "המיוחד" יחליפו בקיץ?

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

אחרי ההודעה שיעזוב את ברצלונה בתום העונה, צ'אבי הרננדס שוחח היום (שלישי) עם התקשורת לקראת המשחק של הקבוצה מחר מול אוסאסונה.בפעם הראשונה לאחר ההודעה על התפטרותו. "אחרי ההודעה שאני עוזב את המועדון בתום העונה, האחדות חשובה", אמר המאמן, "התגובות לאחר ההודעה שלי היו מרגשות, במיוחד מחדר ההלבשה והדירקטוריון".

על הבעיה של ברצלונה: "אני חושב שאנחנו צריכים לארגן את עצמנו יותר. אנחנו צריכים להגן טוב יותר ולתקוף טוב יותר. זה גורם לירידה הדרגתית בביצועים של שחקנים רבים. אנחנו צריכים להיות עם ביקורת עצמית. להיות ברמה".

צ'אבי הודיע ש"ההחלטה על ההתפטרות שלי התקבלה כבר לפני הרבה זמן. לא מעריכים את העבודה שלנו מספיק. בגלל זה החלטתי כבר בתחילת העונה לעזוב".

"ביום יום יש הרבה אחדות. הופתעתי מהשיחות. הרבה שחקנים באו בנפרד לדבר איתי. יש כדורגלנים שגרמו לי להתרגש. אני עוזב את התפקיד שלי כי אני 'קולה'. אני עדיין רוצה לבוא עם המשפחה שלי לראות את המשחק. בחודשים האלה אתן הכל, במיוחד לכדורגלנים, שצריכים לעשות צעד קדימה".

מאמן ברצלונה צ'אבי. רויטרס
לא תיאר לעצמו כמה זה לחוץ. צ'אבי/רויטרס

מי לא העריך מספיק - המועדון, התקשורת או אוהדים? "אני חושב שזה באופן כללי. זה יוצר שחיקה כשאתה חושב שמה שאתה עושה, לא מוערך... אנחנו צריכים תגובה. יותר התלהבות לקראת העונה הבאה. אני חושב על המועדון. אני רוצה לסיים טוב ולחשוב על אוהדי ברצלונה. דקו ולאפורטה צריכים להמשיך בפרויקט. זו ההחלטה הטובה ביותר עבור כולם".

צ'אבי הוסיף: "יש אנשים שלא מבינים את זה (ההחלטה לעזוב). החל מהשחקנים. אני מרגיש מאוד אהוב וזה לא יסולא בפז. עשינו עבודה טובה. העונה לא עמדנו בציפיות. הנחנו בסיס טוב מאוד למאמן הבא.

"זה אכזרי לאמן את בארסה? ככה זה. אני מנסה להביע את מה שאני מרגיש. הם גורמים לך להרגיש שאתה לא ראוי לזה. משיחות עם פפ, ארנסטו ולואיס אנריקה לא הבנתי את זה. עכשיו חייתי את זה. זה לא מהנה. התחושה שאתה מסכן את חייך כל הזמן".

עוד בוואלה!

לאפורטה ינסה שוב להחתים את פליק, צ'אבי דמע בפני השחקנים

לכתבה המלאה

ומי ייכנס לנעליו של צ'אבי בנעליים? לפי רשת ABC הספרדית, אחד המועמדים הוא ז'וזה מוריניו. אקס ריאל מדריד שעזב את רומא והוזכר כמועמד לנאפולי מיוצג על ידי סוכן העל ז'ורז'ה מנדש, המייצג בין היתר את המנהל המקצועי של הקטלאנים דקו וגם את ז'ואאו קאנסלו וז'ואאו פליקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully