וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אישר שיעזוב בתום העונה: "אף פעם לא יהיה פרגוסון בברצלונה"

עודכן לאחרונה: 27.1.2024 / 23:33

רעידת אדמה בברצלונה. אחרי עוד אכזבה בליגה, המאמן והסמל אישר שהוא יעזוב ב-30 ביוני ועקץ: "זה קורה לכל מאמן כאן אחרי זמן מסויים. אתה מרגיש שלא מכבדים אותך ונאלץ לעזוב. קשוח מאוד לאמן כאן"

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

רעידת אדמה בברצלונה: אחרי עוד מפח נפש וההפסד הביתי 5:3 מול ויאריאל, המאמן צ'אבי הטיל פצצה כשאישר: "הודעתי שאעזוב את תפקידי בסוף העונה. ההחלטה התקבלה אחרי פגישה עם הנשיא לאפורטה. המועדון צריך לשנות כיוון".

"כאחד שגדל בברצלונה, אני חושב שהדבר הכי טוב עבור המועדון הוא שאעזוב", הוסיף צ'אבי, "אני חושב שזה יעזור לשינוי הדינמיקה ולמרות זאת אני עדיין חושב שהעונה הזו יכולה להסתיים בצורה טובה. אני צריך לחשוב על המועדון לפני שאני חושב על עצמי. הגענו לנקודת האל חזור. אני לא שחוק, אתן את הכול כדי שהקבוצה תצליח בארבעת החודשים שנותרו לעונה הזו. אבל אני אעזוב גם אם נזכה בליגת האלופות".

"אני לא רוצה להפוך להיות הבעיה של הקבוצה", הוסיף צ'אבי, "אני רוצה להיות הפיתרון. ותמיד אהיה הפיתרון. אני מאוד רגוע, זה טוב לכולם שאעזוב. למועדון, לי ולשחקנים. אני לא זוכר משחק כל כך אכזרי כמו היום, גם בכל הקריירה שלי כשחקן".

המשך המסע"ת הייתה פחות פייסנית מצד המאמן, שתקף ואמר: "זה קורה לכל מאמן בברצלונה אחרי זמן מסויים. אתה נאלץ לעזוב משום, אתה מרגיש שלא מכבדים אותך. זה בלתי אפשרי אפשרי שיהיה פרגוסון בברצלונה. לאמן כאן זה קשוח מאוד".

מאמן ברצלונה צ'אבי. Alex Caparros, GettyImages
עונה אחרונה כמאמן. צ'אבי/GettyImages, Alex Caparros

כאמור, ברצלונה שקעה הערב (שבת) לשפל חדש, כשהפסידה בביתה 5:3 לוויאריאל. אחרי ההדחה מהגביע האלופה עוד הצליחה לחזור מ-2:0 ל-2:3, אך ספגה פעמיים בתוספת הזמן ועל כן הפער מריאל מדריד המוליכה עומד על לא פחות מ-10 נקודות, אחרי 21 מחזורים. הפער הכי גדול שצומק במירוץ האליפות בשלב כה מאוחר של העונה היה 8 נקודות - אף קבוצה עדיין לא הצליחה לסגור 10 נקודות אחרי המחזור ה-21.

היתה זו הפעם הראשונה שברצלונה סופגת חמישה שערים או יותר במשחק רשמי מאז אותו 8:2 משפיל מול באיירן מינכן, והפעם הראשונה שהיא סופגת חמישייה במסגרת הליגה מאז ה-5:4 מול לבנטה ב-2018. הפעם האחרונה שהיא סופגת חמישייה בביתה במסגרת הליגה? צריך לחזור עד 1963, אז חטפה 5:1 מריאל מדריד. "אסון מוחלט עבור ברצלונה", קראה הכותרת הראשית ב"אס"; "ברצלונה קרסה במשחק משוגע", הוסיפו ב"מארקה".

לפי דיווחים בספרד, מיד בסיום המשחק נפגש הנשיא ז'ואן לאפורטה עם חברי ההנהלה שלו, כשההחלטה היתה לגבות את צ'אבי, "אלא אם המאמן יחליט בעצמו שהוא לא רוצה להמשיך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

והיה גם רגע מעורר מחלוקת, כשברצלונה קיבלה פנדל דקה בתוך תוספת הזמן, במצב של 3:3, אולם בדיקת VAR הביאה לביטולו. "בושה, זו בושה", פנה צ'אבי למצלמה ואמר - בלי לדעת שבעוד מספר דקות, הבושה הולכת להיות גדולה הרבה יותר - ולא תהיה קשורה לשופט.

"הולכים להעניש אותי, אבל זה היה פנדל ואפילו השופט הרביעי אמר לי שהיה פנדל", אמר המאמן בסיום. "עשינו טעויות, אבל הפנדל הזה הכריע את המשחק. כולנו אשמים, אבל האחריות היא עלי. יהיה קשה מאוד לזכות באליפות. היתה חסרה לנו בגרות, היינו צריכים לבצע עבירה כדי לעצור את ה-3:3, הבעיות שלנו מתחילות כשאנחנו מאבדים את הכדור".

שחקן ברצלונה רונאלד אראוחו. Alex Caparros, GettyImages
מה יהיה? אראוחו/GettyImages, Alex Caparros

פרנקי דה יונג התעקש ואמר: "אנחנו סומכים על המאמן והצוות באופן מלא, הם עושים עבודה טובה. זו אשמתנו, השחקנים, אם זה לא עובד הרי שזו אשמתנו. אנחנו חייבים להשתפר, כי זה לא יכול לקרות בקבוצת צמרת. אם אתה חוזר מ-2:0, אתה לא יכול לאפשר התקפות מתפרצות כאלה. זה קורה לנו יותר מדי".

גם ז'ואאו קאנסלו לקח אחריות: "ההופעה שלי היום היתה אסון. מחר אתן את כל כולי באימון כדי להיות בשיאי ביום רביעי". רונאלד אראוחו אמר: "כולנו חייבים להיות עם צ'אבי. אנחנו מנסים להשתפר בהגנה ולהיות כמו בעונה שעברה, אלה בדיוק אותם שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully