וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה: "דברים השתבשו לנו העונה, צ'אבי פנה אליי וביקש לעזוב"

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 7:25

נשיא ברצלונה התייחס לראשונה לפצצה שהטיל מאמנו ("הייתי חייב לקבל את דרישתו") והגביר עליו את הלחץ: "המטרה היא לזכות בליגת האלופות"

תקציר הגביע האנגלי: ניופורט - מנצ'סטר יונייטד 4:2/ספורט1

מחול שדים של ממש מתחולל סביב ברצלונה ביממה האחרונה מאז שצ'אבי הטיל את הפצצה והודיע שהוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. בזמן שבספרד מעלים ספקולציות לגבי היורש האפשרי, ז'ואן לאפורטה הנשיא התבטא לראשונה מאז ההודעה והתייחס למה שעובר על הקבוצה שלו ואיך הוא ינסה להציל את המועדון שנראה רע מאוד כרגע עם עתיד ממש לא ברור וחוסר ודאות כלכלי.

"אני כבר דרוך לקראת ההמשך ורוצה לשנות את הסיטואציה אליה נקלע המועדון", אמר לאפורטה, "זה נכון שהדברים לא הולכים כמתוכנן העונה. זכינו באליפות ובסופר קופה בעונה שעברה והיו לנו ציפיות גבוהות יותר אחרי שחיזקנו את הסגל, אבל לא מימשנו את הציפיות האלו".

"אנחנו אסירי תודה על המחוייבות של האוהדים כלפי המועדון במהלך התקופה הזו", הוסיף הנשיא, "נצטרך להתרכז כעת בכדורגל וזה מתחיל מהמשחק נגד אוסאסונה ביום רביעי. אני בטוח שהקהל מבין את הסיטואציה, השחקנים צריכים את האוהדים מאחוריהם עד סוף העונה".

נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה בחגיגות האליפות. מתוך טוויטר, צילום מסך
לאפורטה וצ'אבי בימים יפים יותר/צילום מסך, מתוך טוויטר

לגבי ההחלטה של צ'אבי להתפטר בתום העונה, אמר הנשיא: "צ'אבי רצה לעזוב בסוף העונה וזה משהו שהייתי מוכן לקבל משום שזו היתה ההצעה שלו. הוא אגדה במועדון הזה. אדם כנה וישר ומישהו שאוהב את המועדון. הוא והצוות שלו יהיה מחוייב במאה אחוז עד סוף העונה".

הנשיא לא איבד תקווה לגבי מאבק האליפות והוסיף: "לא יהיה קל לזכות באליפות, אבל זה לא אבוד. אנחנו צריכים להילחם עד הסוף, לתת את הכול וגם ללכת בכל הכוח על זכייה בליגת האלופות. עם מאמן מחוייב ושחקנים כמו שיש לנו, אנחנו יכולים להשיג לפחות מטרה אחת עד סוף העונה".

בתקשורת הספרדית פרסמו אמש (ראשון) שמיקל ארטטה מתכנן לעזוב את ארסנל בסיום העונה, אולי בדרך לאמן את ברצלונה - אולם לפי "סקיי ספורט", מנג'ר התותחנים יישאר עד תום חוזהו בקיץ 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully