וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חולמת על קלופ, רפא מארקס: "אם יפנו אלי, לא אסרב"

מנג'ר ליברפול הוא החלום הרטוב של ההנהלה, שחקן העבר המשמש כמאמן ברצלונה ב' אמר: "לא אוכל לסרב להצעה, אם תגיע"

תקציר: ברצלונה הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:2 אצל בילבאו/ספורט1

ברצלונה עדיין סוערת לאחר ההודעה הדרמטית של צ'אבי אמש (שבת), בתום ההפסד 5:3 לוויאריאל. המאמן הודיע כי יעזוב את המועדון בקיץ הקרוב, וכעת מנסים להעריך בספרד מי ייכנס לנעליו.

לפי רוג'ר ספראס מ-RAC1 אין כרגע מועמד מוביל, "אבל יורגן קלופ בעדיפות עליונה של מקבלי ההחלטות". עם זאת, קשה להאמין שהגרמני שהודיע ביום שישי על עזיבתו את ליברפול ירצה להכניס את עצמו למועדון לחוץ הרבה יותר, בהתחשב בדברים שאמר רק לפני מספר ימים.

שם נוסף שהועלה הוא זה של שחקן העבר של המועדון רפא מארקס, המשמש כמאמן ברצלונה ב'. "אם יפנו אלי, לא אסרב", אמר אתמול בלילה המקסיקני, ששיחק במועדון מ-2003 עד 2010 וסייע לו לזכות פעמיים בליגת האלופות וארבע פעמים באליפות ספרד. "מי לא ירצה לאמן את ברצלונה?" הוסיף שחקן העבר, "אני כרגע ממשיך בשלי, זו רק העונה השנייה שלי כמאמן ראשי. להנהלה יהיה זמן לחשוב מעכשיו ועד סוף העונה, אבל אי אפשר לסרב להצעה כזאת".

מאמן ברצלונה צ'אבי. David Ramos, GettyImages
מי ייכנס לנעליו? צ'אבי/GettyImages, David Ramos

לפי "ספורט", "יש הלם טוטאלי בקרב השחקנים מההחלטה של צ'אבי. כולם בשוק". ב"מארקה" נטען כי המאמן שוחח על ז'ואן לאפורטה למשך מספר דקות, לפני שיצא למסיבת העיתונאים הסוערת בה אמר, בין היתר: המשך המסע"ת הייתה פחות פייסנית מצד המאמן, שתקף ואמר: "זה קורה לכל מאמן בברצלונה אחרי זמן מסויים. אתה נאלץ לעזוב משום, אתה מרגיש שלא מכבדים אותך. זה בלתי אפשרי שיהיה אלכס פרגוסון בברצלונה. לאמן כאן זה קשוח מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully