וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות מכוערת שתומכת ברצח עם": שגיב יחזקאל תחת מתקפה בטורקיה

שר המשפטים הטורקי הודיע שכדורגלן אנטליאספור עומד לדין באישום של "הסתה של הציבור לשנאה ועוינות" והוסיף: "תמיד נתמוך בעם הפלסטיני במאבקו הצודק". בהמשך יובא השחקן בפני שופט

השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים/ספורט1

פרשת שגיב יחזקאל הולכת ומסתעפת ונראה שהיא רק בתחילתה. אחרי שנעצר לתחקור, שר המשפטים ילמאז טונק הודיע שחקירה החלה נגד הכדורגלן הישראלי באישום של "הסתה של הציבור לשנאה ועוינות".

בהודעה שמסר טונק הוא אמר ש"התובע המקומי יחקור את הכדורגלן הישראלי שגיב יחזקאל על התנהגותו המכוערת שתומכת ב'רצח העם' שמבצעת ישראל בעזה לאחר הגול שהוא הבקיע נגד טרבזונספור". השר הוסיף שהוא "מגנה את ההתקפות של ישראל, שמבצעת פשעים נגד האנושות על ידי רצח עם בעזה במשך יותר מ-100 ימים ותמיד נעמוד לצד הפלסטינים במאבקם".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור. אנטליאספור, אתר רשמי
העליהום נגדו בטורקיה נמשך. שגיב יחזקאל/אתר רשמי, אנטליאספור

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

עוד בוואלה!

במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה - אך אז נעצר

לכתבה המלאה

כזכור, הקבוצה הודיעה כבר אמש שיחזקאל הודח מהסגל אחרי שבסך הכול ביצע מחווה נחמדה לחטופים לאחר שערו. בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב כי "יחזקאל פעל נגד הערכים של המדינה בכך שחשף את הכיתוב למען החטופים".

גם נשיא הקבוצה סינאן בוזטפה התבטא כבר בנושא ואמר: "עבורנו, רגישות המדינה היא מעל כל דבר אחר. לעולם לא ארשה התנהגות חסרת רגישות כלפי המדינה שלי". יחזקאל יתייצב בפני שופט בהמשך, כאשר בישראל פועלים לשחרורו המיידי מהמדינה, שבה משחקים גם רמזי ספורי חברו לקבוצה, עדן קארצב שחקן בשאקשהיר, ים מדר כדורסלנה של פנרבחצ'ה וגם נמרוד לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully