וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט מושלם": ים מדר "השתולל והתפוצץ", שאראס מרוצה

אחרי הייבוש, רכז פנרבחצ'ה שלח מסר עם דאבל-דאבל "ברוטלי", בסרביה פרגנו לפני המפגש עם הכוכב האדום. המאמן: "תצוגה נהדרת"

תקציר: פנרבחצ'ה - בורסאספור 90:97/ספורט1

כאשר שרונאס יאסיקביצ'יוס מונה למאמן פנרבחצ'ה באמצע החודש הנוכחי, הוא סימן את ניק קלאת'ס המנוסה כאיש שיוציא את הקבוצה מהמשבר שהוביל לפיטוריו של דימיטריס איטודיס. הנפגע העיקרי מכך היה ים מדר, שלעומת הקרדיט המכובד שקיבל מהמאמן היווני, ירד לממוצע של 7.7 דקות בלבד תחת שאראס. אתמול (שבת) סיפק הישראלי את מה שעשויה להיות נקודת המפנה בכל הנוגע למעמדו אצל מאמנו החדש.

בחסות הפרש של פחות מ-48 שעות ממשחק היורוליג מול אנאדולו אפס, בו מדר רשם שיא עונתי שלילי של 4 דקות, יאסיקביצ'יוס השאיר את קלאת'ס מחוץ לסגל למשחק הליגה נגד בורסאספור, וגם את סקוטי ווילבקין. בהיעדרם, מדר קיבל 28 דקות על הפרקט והחזיר בענק: עם שיא עונתי של 25 נקודות ושיא קריירה של 13 ריבאונדים בדרך לניצחון 90:97 שהיה השביעי ברציפות של פנר בכל המסגרות.

"ים מדר סיפק תצוגה נהדרת, במיוחד בהתקפה. מצאנו אותו בדקות האחרונות והוא שיחק מצוין", פרגן המאמן בתום המשחק שהשאיר אותו מושלם בתפקידו הנוכחי, ולא בכדי ציין את רגעי המאני טיים. 18 מ-25 הנקודות של מדר הגיעו במחצית השנייה, כולל 10 ב-5 הדקות האחרונות של המשחק שבהן הוא תרם סל בחדירה, חטיפה שהובילה לשלשה, ריבאונד התקפה שהוביל לסל שלו, ושתי שלשות - כולל זו שסגרה עניין כחצי דקה לסיום.

ים מדר, פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
משחק שיא. ים מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

בתקשורת הטורקית שמרו על המגמה האנטי-ישראלית ולא נתנו יותר מדי קרדיט, אבל בסרביה הדגישו את המופע של מדר, לא רק בשל עברו הטרי בפרטיזן בלגרד, אלא בגלל שביום שלישי הקרוב פנרבחצ'ה תארח את הכוכב האדום למה שהפך לדרבי פרטי מבחינתו של הרכז בן ה-23, בעיקר אחרי האצבע המשולשת שהניף לעבר האוהדים בהאלה פיוניר במהלך סדרת גמר הליגה האדריאטית לפני חצי שנה.

"דאבל-דאבל ברוטלי של מדר לפני הכוכב האדום. אחרי גשם של סלים, פנרבחצ'ה חגגה", נכתב ב"טלגרף" הסרבי. "בדקות הסיום מדר השתולל ושיחק כמעט מושלם". באתר "רפובליקה" הוסיפו: "מדר התפוצץ לפני הדו-קרב עם הכוכב האדום. הוא היה שחקן מפתח ברגעי ההכרעה, במה שככל הנראה היה משחקו הטוב ביותר העונה, והביא ניצחון חשוב לפנר בליגה הטורקית". יומיים אחרי המפגש עם האדומים-לבנים, הרכז יפגוש עוד יריבה ותיקה שהוא מכיר היטב: מכבי תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

רק חמישה משחקים היו למדר בקריירה שבהם הוא קלע יותר: ארבע פעמים הוא עשה זאת במדי הפועל תל אביב, כשהשיא היה 29 נגד הפועל באר שבע בליגה במאי 2021, ובנבחרת ישראל הוא רשם 27 מול שבדיה לפני כשנה וחצי. אבל השיא המרשים יותר היה כאמור בריבאונדים, עם המשחק הראשון בקריירה שבו קטף כמות דו-ספרתית. בעבר רשם שני משחקים של 8 ריבאונדים, אחד בחודש שעבר והקודם בעונתו הראשונה בפרטיזן. הדאבל-דאבל הקודם של הישראלי היה במדי הפועל תל אביב, נגד בני הרצליה באפריל 2021.

מדר אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, אני שמח שהצלחנו לחזור במחצית השנייה ולנצח". לקראת השנה האזרחית החדשה הוסיף: "אני מאחל לכולם בריאות והצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully