וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס על המלחמה: "העולם השתגע, בלתי אפשרי לצפות בחדשות"

מאמן פנרבחצ'ה שלח מסר: "רק האנשים הפשוטים יביאו לשלום". בינתיים הוא ממשיך לנגוס בדקות של מדר: "קלאתיס לא מספיק מוערך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

שאראס נהנה מפתיחה חלומית לקדנציה שלו כמאמן פנרבחצ'ה. אחרי הניצחון 84:89 אמש (חמישי) על אנאדולו אפס בדרבי, פנר עומדת על מאזן 0:4 ביורוליג מאז החלפתו של דימיטריס איטודיס ביאסיקביצ'יוס, שיפגוש בשבוע הבא את מכבי תל אביב במשחק "בית" שיועתק מאיסטנבול לפוניבז' שבליטא מסיבות ביטחוניות.

אחרי המשחק ולקראת השנה החדשה, שאראס ביקש להעביר מסר של פיוס ושלום, שהוא מתייחס בין היתר למלחמה בעזה. "לקראת השנה החדשה, אני מאחל לנו שלום עולמי. העולם הפך להיות משוגע מאוד בימים הללו. אני לא יודע איך נביא לשלום, אבל יודע שזה בידיים שלנו, האנשים הפשוטים. אנחנו היחידים שיכולים להביא לנורמליזציה. נהיה עצוב מאוד לפתוח עיתון בימים אלה. בלתי אפשרי לצפות בחדשות הקשות האלה. אני מתפלל שיהיה שלום".

שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ברצלונה. רויטרס
בשבוע הבא הוא נגד מכבי תל אביב. שאראס/רויטרס

על הפרקט, שאראס ממשיך להחיות את ניק קלאתיס, שמעמדו בפתיחת העונה היה מעורער, אבל מאז הגעתו של המאמן החדש המציא את עצמו מחדש. אתמול הוא קבע שיאים עונתיים בנקודות (17), שלשות (3 מ-5) ומדד יעילות (24), והוסיף גם 8 אסיסטים. "ניק עושה את הדברים האלה כבר במשך יותר מעשר שנים. משום מה, הוא עדיין לא מוערך דיו", שיבח אותו מאמנו החדש.

אחד הנפגעים העיקריים מהעלייה המחודשת של קלאתיס הוא ים מדר, שמקבל כתף קרה משאראס. מאז מינויו של המאמן הליטאי, מדר שהראה ניצוצות תחת שרביטו של איטודיס מעמיד ממוצעים של 7.7 דקות בלבד למשחק, במהלכן הוא קולע 3.5 נקודות. אתמול הוא קבע שיא עונתי שלילי עם 4 דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully