וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאי עונה ודאבל-דאבל עצום לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה

הישראלי קלע 25, הוריד 13 ריבאונדים (שיא קריירה) והתעלה במאני טיים בדרך ל-90:97 על בורסאספור בליגה הטורקית, חמישה ימים לפני המפגש עם מכבי תל אביב

תקציר: פנרבחצ'ה - בורסאספור 90:97/ספורט1

ים מדר סיפק הערב (שבת) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקריירה, בוודאי המוצלח ביותר מאז מינויו של שרונאס יאסיקביצ'יוס למאמן פנרבחצ'ה. הרכז מיעט לשחק מאז הגעתו של הליטאי, אבל הערב הוא התפוצץ בניצחון 90:97 על בורסאספור במסגרת הליגה הטורקית, שהשאיר את מאמנו במאזן מושלם בשבעה משחקים בכל המסגרות.

מדר קלע 25 נקודות באחוזים נהדרים: 7/8 ל-2, 3/5 ל-3 ו-2/2 מקו העונשין, אך לא פחות חשוב מכך - הישראלי רשם שיא קריירה של 13 ריבאונדים. זו הפעם הראשונה בה מדר מוריד כמות דו-ספרתית של כדורים חוזרים באיזושהי מסגרת בקריירה. לכל זה הוא הוסיף גם 4 אסיסטים ב-28 דקות, שהגיעו לא מעט בחסות העבודה שניק קלאת'ס וסקוטי ווילבקין קיבלו מנוחה ולא התלבשו למשחק. 18 מהנקודות של מדר הגיעו במחצית השנייה, כולל לא מעט סלי קלאץ' חשובים להכרעת המשחק הצמוד.

כל זה הגיע חמישה ימים לפני משחק היורוליג של פנרבחצ'ה נגד מכבי תל אביב. בתווך, הטורקים יארחו את הכוכב האדום בלגרד ומדר יקווה שהתצוגה הזו תעניק לו מקום מרכזי יותר ברוטציה.

צפו בתקציר הניצחון של אנאדולו אפס

תקציר: אנאדולו אפס - דרושפאקה 78:85/ספורט1

צפו בתקציר הניצחון של וירטוס בולוניה

תקציר: וירטוס בולוניה - פזארו 66:83/ספורט1

אנאדולו אפס, אשר שלשום ביורוליג רשמה נגד פנרבחצ'ה את ההפסד החמישי שלה בשישה משחקים בכל המסגרות, התאוששה בליגה עם ניצחון 78:85 על דרושפאקה. רודריג בובואה הוביל אותה עם 24 נקודות, אלייז'ה בריאנט הוסיף 21 כולל 5 שלשות.

באיטליה, וירטוס בולוניה רשמה ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. הקבוצה של לוקה באנקי, שהפסידה ארבעה משמונת המשחקים האחרונים שלה בליגה ובדרך איבדה את הפסגה, טיילה ל-66:83 על פזארו הודות ל-22 נקודות של טוקו שנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully