וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקהל הליטאי ימלא את האולם במפגש בין פנרבחצ'ה למכבי תל אביב

מפתיע: נמכרו כמעט כל 5,950 הכרטיסים למפגש בין הטורקים לישראלים שהועתק לפוניבז', אף שהמחירים מגיעים ל-208 יורו לכרטיס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.12/ספורט1

המלחמה כפתה על מכבי תל אביב לעבור לבלגרד ולארח שם את משחקיה ביורוליג ללא קהל, ומניעים ביטחוניים כפו גם על פנרבחצ'ה להעתיק את המשחק הביתי שלה מול הצהובים לפוניבז' שבליטא, הרחק מאיסטנבול. אלא שבאופן מפתיע משהו, שתי הקבוצות ייהנו ככל הנראה מאולם מלא במפגש שייערך ביום חמישי הקרוב.

בליטא מדווחים כי על פי החברה שמוכרת את הכרטיסים, מעל 5,000 מקומות כבר נתפסו באולם בפוניבז', שיכול להכיל 5,950 צופים. מחיר הכרטיסים נע מ-28 יורו באזורים הנגישים יותר ל-183 יורו ביציעים הטובים יותר, כשאזורי ה-VIP עולים 208 יורו לכרטיס.

בהחלט לא מובן מאליו שמשחק בין שתי קבוצות זרות זוכה להיענות גדולה כל כך של קהל, כאשר אמנם תהיה נציגות ליטאית בדמותו של שרונאס יאסיקביצ'יוס על הקווים של פנרבחצ'ה, אך על הפרקט עצמו לא יופיע אף שחקן מהמדינה המארחת. כמובן שגם האוהדים של שתי הקבוצות יכולים לרכוש כרטיסים ולנסוע למשחק, אולם סביר להניח שהם לא יהוו רוב ביציעים בהתחשב שמדובר במשחק עונה סדירה, אפילו שהוא מפגיש שתי קבוצות חזקות. לשמחתן של מכבי תל אביב ויריבתה, הן יזכו לשחק לעיני יציעים מלאים על אף שהמשחק יתקיים רחוק כל כך מבתיהן.

מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
הליטאי היחיד במשחק. יאסיקביצ'יוס/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

זה יהיה המשחק השני מתוך שלושה של מכבי תל אביב בליטא, אחרי שביום חמישי האחרון ניצחה בקובנה את ז'לגיריס. בתווך, אלופת ישראל "תארח" את מונאקו ביום שלישי, במשחק שיפתח מבחינתה את הסיבוב השני ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully