וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בין פנרבחצ'ה למכבי תל אביב יועבר מאיסטנבול לפוניבז'

28.12.2023 / 15:24

הטורקים לא יוכלו לערוב לביטחון המשלחת הישראלית, ולכן ייאלצו לוותר על הביתיות. לבקשת המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס, העיר הליטאית נבחרה כמארחת חלופית

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.12/ספורט1

מאז פרוץ המלחמה, נאלצו הקבוצות הישראליות לוותר על הביתיות שלהן במפעלים האירופיים. הסיבה הרשמית להעברת המשחקים למדינות נייטרליות הייתה חוסר יכולתן לערוב לביטחונן של המשלחות האורחות; כעת, מכבי תל אביב תוכל לפחות "ליהנות" מכך גם במשחק חוץ.

ביום חמישי הבא אמורים הצהובים להתארח אצל פנרבחצ'ה, אבל לאור היחסים המתוחים בין טורקיה לישראל - גם המועדון היריב לא יוכל לארח את המשחק באיסטנבול. לפיכך, המשחק ייערך בפוניבז' שבליטא.

מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס. מתוך הטוויטר של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
המשחק בליטא לבקשתו. שאראס/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פנרבחצ'ה

בימים האחרונים דנו המועדונים יחד עם היורוליג באפשרויות, ומכבי הציעה לקיים את המשחק בבלגרד. בסופו של דבר, בהובלת מאמן פנרבחצ'ה שרונאס יאסיקביצ'יוס, נבחרה ארץ הולדתו ליטא. בקלנאפיליו ארנה שבפוניבז' יש כ-6,000 מושבים, והוא האולם הביתי של לייטקאבליס ביורוקאפ ובליגה המקומית.

גם הנציגות הישראליות בליגת האלופות, הפועל חולון והפועל ירושלים, לא הורשו להיכנס לטורקיה - ומשחקי החוץ שלהן נגד בורסאספור וגלאטסראיי הועברו לבוסניה והרצגובינה. בעוד כחודש וחצי, ב-7 וב-8 בפברואר, אמורות הפועל תל אביב ומכבי תל אביב להתארח באיסטנבול יום אחרי יום, ולשחק נגד בשיקטאש ביורוקאפ ואנאדולו אפס ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully