וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום עוקצת את מדר: "אוהדינו לא ייפלו לפרובוקציות"

רכז פרטיזן הניף אצבע משולשת, היריבה פרסמה גינוי והסירה אחריות מאוהדים שהתפרעו. גם בתקשורת הסרבית ביקרו את מדר: "כך לא מתנהג כדורסלן מקצועני"

לצד מאות תגובות אוהדות מאוהדי פרטיזן בלגרד, ים מדר ספג גם ביקורות אחרי שהיה מעורב אמש (ראשון) במהומה בדרבי החם של סרביה. הכוכב האדום אירחה את פרטיזן למשחק השלישי בסדרת הגמר של הליגה האדריאטית, ומהומה התפתחה לפני המשחק, אחרי מספר תקריות בין שחקנים לאוהדים.

בין היתר, מדר הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי הכוכב האדום, מה רק שהגביר את המתח בין הצדדים. כמו כן, לפני המשחק תועד שחקן פרטיזן זאק לידיי מבצע תנועות מגונות לעבר אוהדי הכוכב האדום, כביכול כחלק מהחימום. לאחר מכן גם אקס מכבי תל אביב ג'יימס ננאלי התעמת עם אוהד של הכוכב האדום, אבל המשחק הסתיים בסופו של דבר בניצחון 78:91 של הכוכב האדום, שצמצמו את הסדרה ל-1:2 לזכות פרטיזן.

הכוכב האדום פרסמה בשעות הבוקר הודעה רשמית בעקבות האירועים, והודיעה שזיהתה ארבעה אוהדים שהשליכו חפצים לעבר הפרקט, מה שגרם לדחיית של למעלה מ-25 דקות בפתיחת המשחק. לטענתה של הכוכב האדום, הארבעה אינם מזוהים כאוהדי הקבוצה, אלא כאוהדי פרטיזן בלגרד.

בכל הנוגע לעימותים עם השחקנים, בכוכב האדום עקצו גם את ים מדר: "לקראת המשחק הבא, אנחנו קוראים לכל אוהדינו לא ליפול לפרובוקציות של שחקנים יריבים כמו הנפת אצבע משולשת לקהל. נמשיך לעודד ולתמוך בשחקנים שלנו מבלי לפגוע בקבוצה היריבה".

ים מדר מניף אצבע משולשת לעבר אוהדי הכוכב האדום בלגרד. מתוך טוויטר, צילום מסך
ה"רגע" של מדר עם אוהדי הכוכב האדום/צילום מסך, מתוך טוויטר

הפעולה של מדר לא התקבלה בעין יפה גם בתקשורת הסרבית. באתר "קורייר" הגדירו את זה כ"אקט מיותר" ש"הצית את הדרבי", והתסיס את אוהדי הכוכב האדום. באתר "טלגרף" טענו ש"מדר החל את המהומה". "ראינו מחזות שלא מצפים לראות במשחק כדורסל. מה שמדר עשה לא מתאים לכדורסל מקצועני", כתבו.

חלקו של מדר במהומה השכיח מעט את המשחק המצוין שרשם על הפרקט. מדר קיבל מז'ליקו אוברדוביץ' 22 דקות וקלע 15 נקודות, כולל 4 מ-4 מחוץ לקשת. לצערו, זה לא הספיק לניצחון. המשחק הרביעי בסדרה יתקיים מחר בשעה 20:00.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully