וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפאלוב המנהיג שלנו": מכבי חיפה חוגגת "ניצחון חשוב מכל האחרים"

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 12:58

הקשר הוותיק זכה למחמאות ("עוזר מאמן על המגרש"), במועדון מאושרים אחרי "ניצחון של אופי, גם בימים פחות טובים יודעים להיות יעילים". חשש מההיעדרות של סק, כיוף שוב הרשים, עלי מוחמד קרא לבנו בשם הישראלי רונאל: "אוהב ישראל ושגריר נהדר"

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

שביעות רצון במכבי חיפה מהניצחון על בני ריינה אמש (רביעי). עוד לפני המשחק הזהיר מסאי דגו את שחקניו ואמר להם שהפתעת העונה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, כזו שתקשה עליהם מאוד. בנוסף, ביקש המאמן ושחקניו שלא להגיע שאננים ובטוחים בעצמם יתר על המידה, ואכן, למרות יכולת משמעותית פחות טובה מהמשחקים האחרונים, בצוות המקצועי היו מרוצים מהנחישות והרצון של השחקנים. "אף אחד לא עלה זחוח וזה חשוב מאוד", אמרו בקבוצה. "יש משחקים שצריך לדעת לנצח ולעבור הלאה, זה מסוג המשחקים האלה".

"זה ניצחון חשוב יותר מכל הניצחונות האחרים כי הוא ניצחון של אופי שמראה לנו שגם בימים פחות טובים אנחנו יודעים להיות יעילים", הוסיף שחקן בקבוצה. "ריינה באו להקשות ואנחנו לא הצלחנו להתעלות, אבל בסוף לא היה ספק שהשליטה היא שלנו ותוכנית המשחק די עבדה, לפחות עד הפעולה האחרונה".

בקבוצה החמיאו כמובן לכובש שער הניצחון ליאור רפאלוב שממשיך להיות השחקן הלוהט של הירוקים בתקופה האחרונה. אם לפני העונה היו כאלה שחשבו שההחתמה של הקשר הוותיק היא סמלית בלבד, הרי שראפלוב מוכיח שיש לו עוד המון מה לתרום. "ליאור הוא המנהיג שלנו", קבע שחקן בקבוצה, "הוא תומך בכולם, מעיר כשצריך, הוא סוג של עוזר מאמן על המגרש".

גם שריף כיוף סוחט מחמאות. מי שהתחיל כשוער המשנה וגם כשקיבל את הקרדיט ספג ביקורות במשחקים הראשונים מוכיח כבר תקופה ארוכה שהוא ראוי לאפודת השוער, ובחיפה משוכנעים שמדובר בשחקן שישרת את המועדון עוד שנים רבות קדימה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם ליאור רפאלוב. מאור אלקסלסי
תפוקה מכרעת, אולי אפילו מעבר למצופה. רפאלוב/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה!

אכזבה למכבי חיפה: עבדולאי סק ייצא למחנה של סנגל כבר בחמישי

לכתבה המלאה

למרות הניצחון, האלופה עדיין רחוקה שש נקודות ממכבי תל אביב ועיקר הדאגה כעת היא בשל טיסתו הצפויה היום של עבדולאי סק לסנגל. הבלם יחמיץ לכל הפחות שמונה משחקים ובחיפה מודעים לכך שישנם סיכויים לא רעים שסק לא ירבה לשחק באליפות אפריקה, כך שהוא עלול לחזור אחרי תקופה ארוכה ללא משחקים וללא אימונים בעצימות גבוהה. לורנצו שימיץ' צפוי לחזור לעניינים כאשר גם שון גולדברג עשוי לחזור לסגל מול הפועל תל אביב, אך החלטה סופית לגביו תתקבל רק ביום שבת.

בחיפה ממשיכים גם להתעסק בניסיונות החיזוק לקראת חלון ההעברות שייפתח בעוד כשבועיים. הירוקים אופטימיים לגבי הסיכויים לצרף את גדי קינדה כאשר גם הניסיונות לפתור את שני המכשולים בנוגע לעסקת דניל לסובוי נמשכים. אם ייפתרו, יחתום הקשר הרוסי על תקן ישראלי.

במועדון התייחסו גם לתלונות של גד עמוס ואנשי בני ריינה על השער שאושר. "זה היה שער חוקי לחלוטין", אמרו. "לא ברור על מה הבכי, אם כבר אנחנו קופחנו כשלא נשרקה שריקה לפנדל על רפאלוב".

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
האלופה תסתדר בלעדיו? סק/מאור אלקסלסי
seperator

מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבשו אחרי פגיעה בשוער: איזה שער לדעתכם היה צריך להיפסל?

רק השער של מכבי חיפה היה חוקי
רק השער של מכבי תל אביב היה חוקי
שני השערים היו חוקיים
שני השערים היו אמורים להיפסל
6201 משתתפים
גד עמוס, רפאלוב, דגו ושרון מימר: התגובות אחרי ה-0:1 של מכבי חיפה על בני ריינה/ספורט1

בקבוצה בירכו את עלי מוחמד ששב להרכב אחרי לידת בנו. הקשר הפתיע וסיפר שהחליט לקרוא לבנו בשם ישראלי לחלוטין, רונאל. מוחמד נמצא בהליך אזרחות ולאחרונה ביקש להפוך ממעמד של תושב ארעי למעמד של אזרח לכל דבר ועניין. עורכת הדין ליאת שטיינברג, מומחית בתחום ההגירה ומעמד הספורטאים אשר מייצגת את שחקני מכבי חיפה בהליכים אלו וצפויה גם להיות אחראית על ניסיון האזרוח של לסובוי, אמרה: "אני לא מופתעת מהבחירה של עלי ומשפחתו, עלי הוא אוהב ישראל ושגריר נהדר שלה והוא הוכיח זאת במלחמה. משפחתו התאקלמה כאן והישראליות נטמעה בהם. אין ראוי ממנו להיות אזרח ישראלי".

עורכת הדן ליאת שטיינברג. ., באדיבות המצולמים
"עלי הוא אוהב ישראל ושגריר נהדר שלה והוא הוכיח זאת במלחמה". עורכת הדין ליאת שטיינברג/באדיבות המצולמים, .

ביום ראשון תתארח מכבי חיפה אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully