וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למכבי חיפה: עבדולאי סק ייצא למחנה של סנגל כבר בחמישי

27.12.2023 / 23:37

אלופת אפריקה תחל ב-30 בדצמבר במחנה האימונים לקראת הטורניר היבשתי. הירוקים רצו לדחות את היציאה של הבלם, שגם כך יחמיץ לפחות שבעה משחקים, אבל נאלצו להיפרד ממנו מוקדם מהצפוי

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה ידעה מראש שבחודש ינואר תצטרך להסתדר ללא עבדולאי סק, שיוצא לשחק עם נבחרת סנגל בגביע אפריקה לאומות בחוף השנהב (13 בינואר עד 11 בפברואר), אבל כעת מתברר: סק ייצא כבר מחר (חמישי) למחנה, ולא יוכל לשחק מול הפועל תל אביב ביום ראשון.

אלופת אפריקה המכהנת מתכנסת כבר בשבת הקרובה, 30 בדצמבר, למחנה אימונים שייערך בבירה דקאר ואליו נדרשים להגיע כל השחקנים. לא ברור כיצד הדבר יעבוד מול קבוצות הפרמיירליג שמשחקות אף הן בשבת וראשון, אבל מכבי חיפה בכל מקרה נאלצה כבר עתה להיפרד מאחד השחקנים הבולטים שלה. הירוקים פעלו כדי להשאיר את הבלם המצטיין ליום נוסף ולשחררו רק לאחר המשחק בבלומפילד שיחתום את הסיבוב הראשון בליגת העל, אבל לא הצליחו.

סנגל תקיים משחק הכנה אחד מול ניז'ר (ללא עלי מוחמד) ב-8 בינואר ויום למחרת תמריא לחוף השנהב, שם ייערך הטורניר. בשלב הבתים היא תפגוש את גמביה ב-15 בינואר, את קמרון ב-19 ואת גינאה ב-23.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בכל מקרה מדובר בהיעדרות ממושכת. עבדולאי סק/מאור אלקסלסי

פרט לסק, גם הקשר שואו ישחק באליפות אפריקה עם נבחרת אנגולה והשניים יחסרו למכבי חיפה במשחקי הליגה מול הפועל פתח תקוה, הפועל ירושלים, מכבי תל אביב, מכבי פתח תקוה, בני סכנין ומכבי נתניה, ובגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב שיהיה ב-24 בינואר - יום סיום שלב הבתים של הטורניר. לאור דחיית המשחקים בליגת העל בגלל המלחמה והעומס שנוצר, מדובר בשבעה משחקים לפחות.

אם סנגל תעמוד בציפיות ותגיע לפחות לחצי הגמר, אזי סק יחמיץ גם את סיבוב ח' בגביע המדינה ואת משחקי הליגה מול הפועל באר שבע, מכבי תל אביב בבית ואולי גם את בית"ר ירושלים ב-10 בפברואר. הוא יחזור רק לקראת גנט בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully