וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "לא כל משחק כובשים 4 שערים, אם נמשיך ככה אפשר לזכות באליפות"

מאמן מכבי חיפה אחרי הניצחון על בני ריינה: "מתקדמים ממשחק למשחק, אשמח אם נזכה בתואר. רפאלוב בתקופה נהדרת. קינדה? יש אנשים שעושים עבודת קודש מאחורי הקלעים". מימר התלונן על השיפוט, גד עמוס: "כואב לי שגול כזה אושר. אם זה היה הפוך, בטוח היו שורקים"

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

במשך 68 דקות מכבי חיפה פיללה לשער הערב (רביעי) מול מכבי בני ריינה כדי להתקרב צעד נוסף אל עבר מכבי תל אביב, מוליכת הטבלה, עד שהגיע ליאור רפאלוב וכבש את שער הניצחון שהעניק 0:1 לאלופה. הקשר בן ה-37 כבש את שערו החמישי העונה והעלה את הירוקים לרצף של ארבעה ניצחונות עם 25 נקודות, שש פחות מאשר הצהובים שניצחו 0:1 את בית"ר ירושלים במשחק האחרון של המחזור ה-12 בליגת העל. השער של רפאלוב היה הראשון של חיפה נגד בני ריינה, אחרי שבעונה שעברה היא לא הצליחה לכבוש מולה בשני המפגשים בין הקבוצות במסגרת הליגה.

מסאי דגו סיכם את הניצחון הרביעי ברצף: "גאה מאוד בשחקנים, הראינו הרבה אופי. לא כל משחק אפשר לתת 3 ו-4 שערים. זה עוד משחק עם שער נקי, צריכים להמשיך. אמרתי לשחקנים במחצית שאסור לאבד סבלנות. שלטנו לגמרי במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים שבסוף הגול יבוא. זה היה קשה, אבל זה הגיע לנו מול קבוצה מאוד חזקה".

על רפאלוב הוסיף: "אני תמיד הולך עם החלטות מקצועיות, לליאור הייתה תקופה ששיחק פחות. תמיד הוא התאמן, בלי פרצופים ואני הכי שמח בשבילו, הוא בתקופה נהדרת".

על הרצף של הקבוצה לעומת זו של שנה שעברה: "אשמח אם נזכה באליפות, אבל כרגע אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק. אם נמשיך כמו שאנחנו עכשיו זה יכול לקרות. צריכים להיות צנועים".

על הדיווחים שגדי קינדה עשוי להצטרף: "אני מדבר על שחקנים שנמצאים פה. יש אנשים שעושים עבודת קודש מאחורי הקלעים".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אם נמשיך כמו עכשיו, יכולים לזכות באליפות". מסאי דגו/מאור אלקסלסי

ליאור רפאלוב על שער הניצחון: "מאוד שמח על הניצחון. ראינו בוידיאו בימים האחרונים את בני ריינה, ידענו שזאת משוכה קשה. היה קצב טוב למשחק, כבר בפעולה הראשונה שלי הייתי יכול לשים גול. אולי זאת הייתה טעות שנפלתי. אנחנו ברצף טוב, הקבוצה מתחברת. יש פה שחקנים טובים, צריכים להמשיך ולהילחם על כל עמדה בקבוצה. בינואר אני מאמין שאלברמן יחזק את הסגל. אם הייתי משחק יותר? אני תכף בן 38, אני מרגיש טוב וכשיר לשחק. הקהל פה מאוד חסר לי, לפני שהגעתי כולם סיפרו לי על האווירה של סמי עופר. שמח לשמוע שאישרו כניסה של 15 אלף אוהדים. משתדל להנות מכל רגע באימונים ובמשחקים. הכי חשוב שאנחנו מנצחים".

עוד בוואלה!

ליאור הדליק את האור: מכבי חיפה גברה 0:1 על מכבי בני ריינה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
"בפעם הקודמת שהתלוננתי, קראו לי בכיין". שרון מימר/מאור אלקסלסי

שרון מימר סיכם את ההפסד המאכזב: "בסיטואציה אחרת הייתי אומר שאנחנו מחפשים כבוד, אבל הוכחנו שיש פה קבוצה טובה מאוד שנמצאת במקום שלה בזכות ולא בחסד. מאוד רצינו להשיג נקודות, היה משחק שקול. גרמנו למכבי חיפה, אולי הקבוצה האיכותית בליגה שכבשה הרבה שערים במחזורים האחרונים, להגיע למעט מצבים. צמצנו פערים, אבל לצערי לא לקחנו נקודות. באנו בלי פחד, עם ביטחון. אני גאה בשחקנים שלי. חסר לנו גרוש ללירה".

על השיפוט: "בפעם הקודמת קראו לי בכיין אחרי שהוכיחו שהיו שלוש טעויות נגדנו, עם VAR. מצאתי פתרון, אני פועל מול השחקנים באימונים כמו השופטים ולא שורק על עבירות, אאוטים או כלום. לא חושב שמישהו עושה בכוונה, זה בא בטבעיות. השריקות הקטנות נגדנו, גם היום. אנחנו לא קטנים, וזה מה שמעצבן אותי. אנחנו לא פחות טובים מרוב הליגה".

גד עמוס טען לעבירה עליו במהלך שהוביל לשער: "יש לכם מצלמה וטלוויזיה, ראיתם. הרגשתי כניסה חזקה מאוד. נגיעה בשוער בתוך תיבת החמש זה פאול, בוא נתחיל מזה. גרמנו למכבי חיפה למשוך פה זמן, זה כבוד עבורנו, אבל כואב לי שגול כזה אושר. חשבתי בהתחלה שהבלם שלי פגע בי ולכן אושר השער, אבל אז ראיתי שזה פיירו. בחייאת, אני לא יכול לדבר. כואב לי. אתה בא, נותן הכול וזה קורה. אם זה היה הפוך, הוא היה שורק? בטוח שכן. אין לי מה להגיד. הגיע לנו לצאת עם נקודה, גזלו אותנו. אני לא אוהב לדבר על שופטים ושניר שופט מצוין, אבל...".

השופט שניר לוי הסביר את ההחלטה: "לא ראיתי מגע שמצריך שריקה לעבירה. אנחנו נדרשים להציב רף יותר גבוה בנוגע לעבירות שמובילות לשער. מגע עם השוער ברחבת החמש? גד עמוס מדבר על תקופה מיושנת יותר, שימצא לי איפה בחוקה זה מופיע. באירוע הזה לא הייתה סיבה לפסול שער וגם ב-VAR לא קראו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully