וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכבי חיפה השער אושר, למכבי ת"א נפסל: צפו והכריעו - מי קופחה?

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 23:56

מקרה דומה, החלטה שונה: במשחקים של שתי המוליכות היו אירועים שנויים במחלוקת, עם שער שנכבש אחרי פגיעה בשוער. ההחלטות מוצדקות? הצביעו והכריעו

מקרה דומה, החלטה שונה? צפו: השוער נפגע - למכבי חיפה השער אושר, למכבי תל אביב השער נפסל/ספורט1

באופן די נדיר, בשני המשחקים של שתי המוליכות אתמול (רביעי) בליגת העל קרו אירועים שנויים במחלוקת, עם נסיבות שעל פניו נראות זהות: מכבי חיפה כבשה שער ניצחון מול בני ריינה (0:1) אחרי פגיעה בראשו של שוער ריינה גד עמוס, ואילו מכבי תל אביב כבשה שער מול בית"ר ירושלים אחרי פגיעה בראשו של מיגל סילבה. במקרה של מכבי חיפה, השער אושר. במקרה של מכבי תל אביב, השער נפסל.

יש לציין שעל פי ההילוכים החוזרים, אכן נראה שהפגיעה של זהבי בראשו של סילבה הייתה משמעותית יותר, ובהמשך השוער אף הוחלף. עם זאת, מבחינת אנשי בני ריינה, גד עמוס חד משמעית נפגע והמשחק אור היה להיעצר - כך שאישור השער של רפאלוב עורר תרעומת גדולה.

מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבשו אחרי פגיעה בשוער: איזה שער לדעתכם היה צריך להיפסל?

רק השער של מכבי חיפה היה חוקי
רק השער של מכבי תל אביב היה חוקי
שני השערים היו חוקיים
שני השערים היו אמורים להיפסל
6201 משתתפים

צפו בתגובות הסוערות של אנשי בני ריינה אחרי המשחק

גד עמוס, רפאלוב, דגו ושרון מימר: התגובות אחרי ה-0:1 של מכבי חיפה על בני ריינה/ספורט1

גד עמוס טען: "יש לכם מצלמה וטלוויזיה, ראיתם. הרגשתי כניסה חזקה מאוד. נגיעה בשוער בתוך תיבת החמש זה פאול, בוא נתחיל מזה. גרמנו למכבי חיפה למשוך פה זמן, זה כבוד עבורנו, אבל כואב לי שגול כזה אושר. חשבתי בהתחלה שהבלם שלי פגע בי ולכן אושר השער, אבל אז ראיתי שזה פיירו. בחייאת, אני לא יכול לדבר. כואב לי. אתה בא, נותן הכול וזה קורה. אם זה היה הפוך, הוא היה שורק? בטוח שכן. אין לי מה להגיד. הגיע לנו לצאת עם נקודה, גזלו אותנו. אני לא אוהב לדבר על שופטים ושניר שופט מצוין, אבל...".

השופט שניר לוי הסביר את ההחלטה: "לא ראיתי מגע שמצריך שריקה לעבירה. אנחנו נדרשים להציב רף יותר גבוה בנוגע לעבירות שמובילות לשער. מגע עם השוער ברחבת החמש? גד עמוס מדבר על תקופה מיושנת יותר, שימצא לי איפה בחוקה זה מופיע. באירוע הזה לא הייתה סיבה לפסול שער וגם ב-VAR לא קראו לי".

גם מאמן מכבי ת"א ביקר בתסכול: "השער הראשון שכבשנו היה צריך להיות מאושר. אני לא מבין למה ביטלו אותו, חיפה כבשו בדיוק את אותו השער. חייבת להיות עקביות. לא יכול להיות ששני השערים כמעט זהים, שם הוא נחשב ופה לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully