וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה ש"הזרים יבינו את המצב טוב יותר" בעתיד

25.12.2023 / 9:49

ראשי הקבוצה ישוחחו עם הזרים אחרי המשחק נגד ז'לגיריס, כשקיימת הבטחה של הבעלים להחזיר את הכספים שקוצצו בסיום העונה. בצוות המקצועי לא רוצים להפיל את הישראלים מהרגליים בבאר שבע (21:00): "הכי גרוע זה עוד פציעה"

תקציר: טורק טלקום - אנאדולו אפס 71:69/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח אצל הפועל באר שבע הערב (שני, 21:00) למשחק מהמחזור השני, ושוב תעלה ללא השחקנים הזרים שלה, אחרי ששלשום רשמה בלעדיהם הפסד להפועל חיפה - הראשון שלה בליגת העל בשני משחקים עד כה. בקבוצה ניסו בעיקר להתאושש פיזית מהמשחק האחרון, שבו כל אחד משחקני החמישייה הישראלית המובילה שיחק בין 30 ל-38 דקות, כמות שהם לא רגילים לשחק בשני משחקים רצופים. על רומן סורקין, תמיר בלאט, רפי מנקו, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו הייתה ניכרת העייפות בסיום, כאשר חלקם סבלו מעט מהתכווצויות.

בצוות המקצועי רוצים לנצח את משחק החוץ מצד אחד, אבל מצד שני יודעים שלאור הפציעה של ווייד בולדווין, שמשאירה אותם עם שישה זרים כשירים בבלגרד לקראת משחקי היורוליג הקרובים בכלל, והמשחק אצל ז'לגיריס קובנה בחמישי בפרט, הם לא ירצו למוטט את הישראלים הבכירים. "זה לא משחק שאין אחריו מחר", הסביר אחד מאנשי הקבוצה, "הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לנו מהמשחק הזה, זה עוד פציעה".

שמעון מזרחי, מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
המשבר עם הזרים ייפתר? שמעון מזרחי/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24980 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17875 משתתפים

מכבי תל אביב צפויה להתאחד מחדש באימון ביום רביעי, שאמור להיערך בקובנה. בזמן שהשחקנים הישראלים מתאמצים לשמור על הכבוד של המועדון, הזרים נמצאים בבלגרד לאחר שהחליטו לא להגיע לארץ על רקע המשבר שנוצר בעיקר בשל הקיצוץ בשכר.

לאחר המשחק נגד ז'לגיריס, ראשי המועדון צפויים לערוך שיחות עם השחקנים על מנת להסביר שוב את המצב. בעוד שבמכבי תל אביב לא יבטלו את הקיצוץ החודשי שהוחל, השחקנים קיבלו הבטחה כי בסוף העונה יקבלו את הסכום בחזרה מהבעלים, ובקבוצה מאמינים שלאחר הסברה יותר טובה של הסיטואציה, השחקנים יתרצו ויגיעו למשחקי הליגה הבאים. "מאמינים שהזרים יבינו את המצב טוב יותר", אמרו במועדון.

בכל מקרה, אם הזרים לא יתנו תשובה חיובית שתפתור את הבעיה, במכבי תל אביב ישקלו כיצד לפעול, שכן מקבלי ההחלטות מורתעים מהקנס שעומד על הפרק החל מאתמול לקבוצות שלא יופיעו בהרכב החזק ביותר - 350 אלף שקל למשחק ראשון ולאחר מכן 700 אלף שקל לכל משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully