וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע מכירה במציאות. אליאס ופוקו ייקנסו, ויטור ייפרד בתום העונה?

21.12.2023 / 6:20

במועדון מעדכנים מטרות אחרי ההפסד למכבי תל אביב, כועסים על הצהובים הלא מחוייבים שספגו הקשרים, ונערכים לאפשרות שהבלם יעזוב אחרי שמונה שנים. חשש גדול שאלמוג קרע את הרצועה הצולבת

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע קיוותה שהניצחון על מכבי פתח תקוה בשבת שעברה יוליד משהו אחר אצלה ויוביל אותה לניצחון גם על מכבי תל אביב, אבל המחצית הראשונה אמש (רביעי) בטרנר לימדה שהעונה שתי הקבוצות לא נמצאות באותה התחרות.

מכבי תל אביב תיאבק מול מכבי חיפה על האליפות. הפועל באר שבע תיאבק על כרטיס לפלייאוף העליון ואולי בהמשך גם על כרטיס לאירופה. אף שבמחצית השנייה, זה היה נראה כבר יותר טוב והפועל באר שבע היתה יכולה להשוות גם בחיסרון מספרי, הפערים בין הקבוצות גדולים מדי אחרי שסגל הפועל באר שבע דולל בצורה משמעותית.

אליניב ברדה יכול בצדק מבחינתו, לעמוד על זה שהוא צריך להוציא יותר מהסגל שלו, אבל בשורה התחתונה התוצאות אינן משקרות. להפועל באר שבע אין מחץ בהתקפה, היא לא בונה מספיק מצבים לשערים ואפילו הצד ההגנתי החזק שלה כשל אמש כשחמישה שחקני הגנה שהיו ברחבה, לא הצליחו להתמודד עם ערן זהבי אחד.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע לצד אנטוניו ספר. דני מרון
ערב מתסכל מבחינתו. ברדה/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בקבוצה כועסים על אנדרה פוקו ועל שי אליאס שספגו כרטיסים צהובים על דיבורים עם השופט. פוקו קיבל בהמשך צהוב שני והורחק ואליאס כבר סופר שישה צהובים מתחילת העונה. השניים צפויים לספוג קנס כספי על הצהובים הלא מחוייבים מאמש בגין הפנייה לשופט רועי ריינשרייבר.

מיגל ויטור שלו זו העונה השמינית בקבוצה, צפוי לעזוב בסיומה את ישראל. הדברים עדיין לא סופיים, אבל קיים סיכוי גבוה שויטור לא ימשיך לעונה נוספת. הבלם לא חתום לעונה הבאה ובשלב הזה לא רוצה לקבל החלטות חותכות על עתידו. אגב, רעייתו של ויטור צפויה להגיע בשבוע הבא לישראל, אחרי שכמות האזעקות פחתה בצורה ניכרת.

דור פרץ מכבי תל אביב לצד מיגל ויטור הפועל באר שבע. דני מרון
העזיבה מתקרבת? ויטור בפעולה אתמול/דני מרון

אילון אלמוג יעבור בדיקות וצילומים, אבל בצוות הרפואי הביעו אמש בשיחות עם גורמים במועדון חשש שהוא קרע את הרצועה הצולבת בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully