וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונולוג העצבני של ברדה: "משחק שכונתי? הגענו למצבים של 100 אחוז גול"

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 23:58

מאמן הפועל באר שבע היה כעוס מאוד אחרי ההפסד: "חזרנו מהפגרה קטסטרופה. השנה זו קבוצה אחרת, מי שמנסה לייפות את זה משקר לעצמו. מתאפק לא לדבר על השופט". אילון אלמוג יעבור MRI, עם חשש לקרע ברצועה הצולבת

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

זה היה קשה, מורט עצבים, אבל מכבי תל אביב ממשיכה לדהור בפסגת ליגת העל עם 0:1 בחוץ על הפועל באר שבע יריבתה המרה מהשנים האחרונות. חמישה חודשים אחרי ה-1:6 הבלתי נשכח של הצהובים במפגש האירופיות, הפעם המשחק היה הרבה יותר צמוד. אלא שלמכבי תל אביב יש את ערן זהבי, הסקורר האולטימטיבי שנהנה מבישול אדיר של אושר דוידה וכבש בנגיחה (37) את שערו השמיני העונה בליגה. פוקו הורחק (70) בצהוב שני ויחסר לאדומים, שחזרו לקרקע אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה והם עם ארבעה הפסדים בחמישה משחקים, ועם דאגה ממצבו של אילון אלמוג, שנפצע ויעבור בדיקת mri עם חשש לקרע ברצועה הצולבת. באר שבע אומנם נראתה טוב, היתה חזק בעניינים, אבל בשורה התחתונה הפסידה והיא בתחתית. אליניב ברדה נראה מאוד מתוסכל בסיום המשחק, גם על השאלות ששאלו אותו וגם על השיפוט.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
עצבני. אליניב ברדה/דני מרון

"יש לי שחקנים גברים אחד אחד, בעשרה שחקנים מול מכבי תל אביב הצלחנו לייצר מצבים. בחצי הראשון היינו הרבה פחות טובים ועם עשרה יותר טובים, לקחנו סיכונים", אמר אליניב ברדה שהיה עצבני מאוד לאחר המשחק, "אצלי אין משחק שכונתי, הגענו למצבים של מאה אחוז גול. זה נכון שהיו שלבים שהם שלטו והיו טובים מאיתנו".

"חסרים לנו דברים, צריכים להתחזק במקומות מסוימים. צריכים לשחק כדורגל יותר טוב ויותר אמיץ, על השופט אני לא רוצה לדבר מילה, אני מחזיק את עצמי".

"אני מאוד לא מרוצה, חזרנו מהפגרה קטסטרופה", הוסיף ברדה, "ההרגשה מאוד לא נוחה כי באר שבע התרגלה למקומות אחרים. השנה זו באר שבע אחרת, מי שמנסה לייפות את זה משקר לעצמו. נקלענו לסיטאוציה קשה, נצא ממנה כמו שיצאנו במשחק הקודם. אם המשחק היה נגמר בתיקו, הפרשנות הייתה אחרת. אני לא שופט תוצאה, אלא דרך. נגמר 0:1, לא 0:5. הגענו ליותר מצבים מסוכנים מהם. יש כלים, איתם נעבוד ונגיע להכי טוב שאני יכול".

"כרגע עם הכלים והקבוצה שהשתנתה אחרי המלחמה, אנחנו קצת מוגבלים. באר שבע רוצה להיות הכי טובה שהיא יכולה להיות. אנחנו לא מספיק טובים. שלושה משחקים הפסדנו על שער אחד,זה עניין של ביטחון, יש כל כך הרבה אלמנטים בכדורגל שאי אפשר להתעלם מהם".

על הפציעה של אילון אלמוג, שיעבור mri עם חשש לקרע בצולבת: "אני מקווה מאוד שהפציעה של אילון אלמוג היא לא מה שאני חושב, שזה לא משהו רציני. הוא בחור חזק וצעיר".

עוד בוואלה!

הסתפקו במועט: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
אילון אלמוג הפועל באר שבע. דני מרון
אילון אלמוג הפועל באר שבע/דני מרון

* "גולדסטאר" אירחה חיילים ושוטרים שנפצעו בקרב על הגנת המדינה בתא הכבוד במשחק. הפצועים שיצאו ל"אפטר" מבית החולים סורוקה, באישור הרופאים, התארחו בתא הכבוד של "גולדסטאר" וזכו גם לביקור של אלונה ברקת. אביב בן זיקרי, מנהל שיווק בירות בטמפו: "זו זכות עבורנו לארח בתא הכבוד של גולדסטאר גיבורים שנפצעו בעת שהגנו על המדינה. כולנו תקווה שכולם יחזרו בריאים ושלמים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully