וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "חיכיתי לראות את האופי הזה מאז שהגעתי", עימות במנהרה

20.12.2023 / 22:50

תקרית נרשמה במנהרת השחקנים בבאר שבע, אחרי שזהבי התלונן על ביטול הפנדל. ריינשרייבר הסביר: "המגע שראיתי לא היה חד משמעי". מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהגישה ומחמיא לזהבי

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב נמצאת בעיצומה של פתיחת העונה הכי טובה שלה זה 30 שנה. הצהובים עברו הערב (רביעי) עוד מכשול רציני עם 0:1 בטרנר על הפועל באר שבע ושמרו על יתרון שש הנקודות בפסגה על פני מכבי חיפה שניצחה גם היא. ערן זהבי הכריע עם שערו השמיני העונה ולמוליכה שניצחה בכל חמשת משחקי החוץ העונה, יש כבר 25 נקודות מ-27 אפשריות. כאמור, המאזן הכי טוב מאז 1993/94, אז פתחה את העונה עם 11 ניצחונות רצופים.

זהבי רצה להשלים צמד עם פנדל בתוספת הזמן וכבר חיכה עם הכדור ליד הנקודה הלבנה, אבל רועי ריינשרייבר ביטל את השריקה וגם את הכרטיס האדום ששלף לעבר יוני סטויאנוב. בסוף המשחק הסביר השופט: "מהזווית שלי ראיתי מגע ברגליים בין סטויאנוב לדור תורג'מן. אחרי בדיקה, שופט המסך המליץ לי לראות את האירוע בשנית, מבחינתו לא היה מגע. אני ביקשתי לראות זוויות נוספות וכשהייתה תמונה קצת יותר טובה, ביטלתי את בעיטת העונשין כי לא הייתה ודאות מלאה ובמצב כזה אין סיבה לשרוק. במסך זה לא היה חד משמעי".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל/דני מרון
רועי ריינשרייבר שופט כדורגל. דני מרון
רועי ריינשרייבר צופה באירוע השנוי במחלוקת/דני מרון

בסיום המשחק נרשמה תקרית במנהרת השחקנים, אחרי שערן זהבי התלונן על השיפוט ועל ההחלטה שביטלה לו פנדל בתוספת הזמן. מנגד, אנשי הפועל באר שבע הגיבו לו, מאחר שבקבוצה של ברדה הרגישו שהם קופחו יותר על ידי השופט, ובמקום התפתח עימות מילולי שכלל טראש טוק הדדי.

המאמן רובי קין אמר בסיום: "20 הדקות הראשונות היו טובות ודווקא כשבאר שבע היו ב-10 שחקנים עשינו את המשחק קשה יותר. אני אוהב את זה שלא ספגנו ואת האופי שהציגו השחקנים בדקות האחרונות. חיכיתי לראות את האופי הזה מאז שהגעתי. זהבי? הגול שלו זה מה שהוא עושה בכל הקריירה. הכדור של דוידה לראש שלו היה נהדר, ערן ידע להתמקם וזו הסיבה שהוא מבקיע הרבה. זה הדבר המרכזי בכדורגל וכשהוא עושה את זה ככה, זה נראה קל. הוא סקורר".

על חזרת הקהל אמר: "היה כיף לשחק מול אוהדים באצטדיון. בלי קהל זה מרגיש כמו משחק אימון, ככה שזה היה חשוב מאוד. יש הרבה שרוצים לעצור אותנו ולכן אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לעבוד קשה ולהראות אופי כמו היום. המסר שלי לשחקנים הוא שבכדורגל דברים יכולים להשתנות ברגע, אל תחשבו שיש משחקים קלים. העבודה שלי היא תמיד לשמור על הסטנדרד ולהעלות את הרמה".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
אין משחקים קלים. רובי קין/דני מרון

אופיר דוידזאדה, שפתח בעמדת המגן השמאלי במקום רוי רביבו מול קבוצת נעוריו, הוסיף: "התחלנו ממש טוב והנענו את הכדור ב-25 הדקות הראשונות כמו שתכננו. לאחר מכן זה התאזן, אבל הגיע לנו לכבוש במחצית הזו. במחצית השנייה הלכנו קצת אחורה משום מה ונסיק מסקנות. לפחות זה קורה אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. אני שמח להיות חלק ממכבי כבר שנה שביעית, זה המועדון הכי גדול בארץ. אני עובד קשה כדי להוכיח שמקומי בקבוצה הזו".

על הסגל הרחב אמר: "כמו שאושר דוידה נכנס ובישל את הגול, יש לנו סגל טוב. המאמן יידע להשתמש בכולם כדי להשיג את המקסימום. אנחנו שמחים על התוצאות, אבל יודעים שכדורגל הוא דינמי והכול יכול להשתנות. ניתן את המקסימום ונמשיך לעבוד קשה. יש כאן מאמן, צוות חדש ושחקנים שמגיעים בכושר טוב יותר מאשר בעונה שעברה. אנחנו נשתפר יותר ויותר".

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - בני סכנין
שבת, 18:00: מכבי בני ריינה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט2)

ראשון, 20:00: מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט1)
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully