וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן וגנט הפסידו גם בליגה, אבו פאני ופרנצווארוש התקרבו לפסגה

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 22:57

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, הקשר שיחק חמש דקות ב-2:0 אצל קלאב ברוז'. אבו פאני היה מעורב בשער השני ב-0:2 על זלגרשג

תקציר: קלאב ברוז' - גנט 0:2/ספורט1

אחרי ההפסד למכבי תל אביב ואיבוד ראשות הבית בקונפרנס ליג, גנט חזרה לליגה הבלגית והפסידה היום (ראשון) גם שם - 2:0 בחוץ לקלאב ברוז'. עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-85, אחרי שחבריו נכנעו לשני פנדלים של איגור טיאגו הברזילאי (24 ו-41) והבלם איסמעאל קנדוס הורחק (40). ההפסד השני העונה בליגה מציב את גנט במקום השלישי ובמרחק 12 נקודות מאוניון סן ז'ילואז המוליכה, שניצחה בבית 0:1 את מכלן, אצלה יונס מלדה נותר על הספסל.

* מוחמד אבו פאני שיחק 80 דקות בניצחונה הביתי של פרנצווארוש 0:2 על זלגרשג במחזור ה-17 בליגה ההונגרית. כריסטיאן ליסטש כבש את הראשון של האלופה בדקה ה-51 ואיסמעאל עאנבה את השני (76) במהלך שהחל בקרן של אבו פאני. שבוע אחרי שהפסידה לה במשחק העונה, פרנצווארוש צימקה את הפער מפאקש בחזרה לנקודה ויצאה לפגרת חורף עד 3 בפברואר.

עומרי גנדלמן, שחקן גנט. Isosport/MB Media, GettyImages
הפסד שני העונה בליגה. עומרי גנדלמן/GettyImages, Isosport/MB Media
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות בקישור האחורי של קורונה קיילצה, שהפסידה 1:0 אצל האלופה ראקוב בגלל שער עצמי שתי דקות לסיום. קיילצה יוצאת לפגרת החורף כשהיא צמודה לקו האדום, הליגה הפולנית תתחדש ב-10 בפברואר.

* לידור כהן השלים 90 דקות בהפסד הביתי של טראט 2:1 לבנגקוק יונייטד, שהשיגה הכרעה בתוספת הזמן ומוליכה את הליגה התאילנדית ללא הפסדים. טראט במקום ה-13, שלוש נקודות מעל הקו האדום.

* זיו מורגן פתח בהרכב קלוז' והוחלף בתוספת הזמן, כשקבוצתו איבדה יתרון והפסידה 2:1 אצל שפשי. קלוז' ברצף היסטורי של שמונה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ולמרות זאת ניצבת במקום השני בליגה הרומנית - מרחק שמונה נקודות מסטיאווה המוליכה.

* דן גלזר נכנס בדקה ה-79 והיה שותף להפסדה של אופי כרתים 1:0 בסלוניקי מול אריס. הקבוצה מכרתים במקום השמיני בליגה היוונית וסופרת שישה משחקים ללא ניצחון.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהפסידה בביתה 4:1 לא.א.ל לימסול במחזור ה-15 בליגה הקפריסאית ונותרה במקום ה-11 עם 11 נקודות.

* אליאל פרץ שיחק מחצית כמחליף בהפסדה הביתי של אפולון לימסול 2:0 לנאה סלאמינה, וקבוצתו ירדה למקום השמיני בליגה הקפריסאית.

* אור דדיה לא נכלל בסגל של אברדין, שהפסידה 1:0 לריינג'רס בגמר גביע הליגה הסקוטי בהאמפדן פארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully