וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר צפוי לעזוב את ואלבייק, באר שבע והפועל תל אביב גיששו

17.12.2023 / 15:12

המגן שערך רק 3 הופעות בליגה ההולנדית מעוניין לשחק יותר, סוכניו מכוונים לחו"ל אך הוא לא פוסל חזרה לארץ, בייחוד לאור לידת בנו השני לאחרונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.12/ספורט1

אחרי כחצי שנה בהולנד, רז מאיר צפוי לעזוב את ואלבייק בחלון ההעברות הקרוב. המגן רשם העונה שלוש הופעות ליגה בלבד, כולן כמחליף, והוא מעוניין לעבור לקבוצה חדשה שתאפשר לו לקבל יותר דקות משחק. נכון למועד פרסום הידיעה מאיר עדיין לא קיבל הצעה רשמית, אך הפועל באר שבע והפועל תל אביב כבר גיששו לגביו ובמקביל הוא בוחן אופציות נוספות בישראל.

בנוסף, סוכניו של מאיר, האחים גלעד ורונן קצב, מחפשים לו קבוצה בחו"ל, אבל אם תהיה הצעה טובה מישראל, השחקן לא פוסל חזרה לארץ כאשר העובדה שבסמוך לתחילת המלחמה נולד לו ולאשתו ילד שני עשויה להשפיע על ההחלטה של בני הזוג, שמגדלים שני ילדים קטנים בחו"ל.

רז מאיר חותם בוואלוויק. וואלוויק, אתר רשמי
ממעט לשחק. רז מאיר מוצג כשחקן ואלבייק/אתר רשמי, וואלוויק

מאיר נרכש על ידי מכבי חיפה לפני כ-10 שנים ממחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון, ואחרי שיצא להשאלות בבני יהודה ובהפועל אשקלון, נמנה על סגל מכבי חיפה באופן קבוע מאז קיץ 2017. הוא היה שותף לשלוש האליפויות הרצופות וזכה עם הקבוצה גם בגביע הטוטו ב-2021/22, כשבמהלך השנים הבקיע שלושה שערי ליגה והוסיף 13 בישולים במעל 150 הופעות בכל המסגרות.

  • עוד באותו נושא:
  • רז מאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully