וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מזכירים שבארסה עוקבת: "גלוך - סנסציה אמיתית בזלצבורג"

הקשר הישראלי שוב הוזכר כמועמד לקבוצה הקטלאנית: "קבוצות רבות שמו לב לאיכות שלו. היה שחקן מפתח בליגת האלופות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12/ספורט1

הביצועים שהפגין אוסקר גלוך בשלב הבתים של ליגת האלופות ודאי הגבירו את ההתעניינות בו, ולמרות שברד בול זלצבורג הבהירו גם המנהל המקצועי וגם המאמן שהקשר הישראלי לא יימכר בחלון ההעברות של ינואר הקרוב, בספרד ממשיכים להזכיר שברצלונה עוקבת אחרי גלוך מקרוב מאוד.

באתר "דון באלון" תיארו את יוצא מחלקת הנוער של מכבי תל אביב כשחקן ש"ישלים בצורה אידיאלית את פרנקי דה יונג, פדרי או גאבי". על גלוך, שהבקיע שני שערים והוסיף בישול אחד בליגת האלופות, נכתב: "אוהדי ריאל סוסיאדד, אינטר ובנפיקה כבר מכירים אותו היטב. גלוך היה שחקן מפתח בקבוצה האוסטרית העונה, למרות שהוא בן 19 בלבד. הישראלי, קשר מנהל משחק עם אוריינטציה התקפית, הוא סנסציה אמיתית בזלצבורג. קבוצות רבות שמו לב לאיכות שלו".

בספרד הוסיפו: "עם הטכניקה המאוד גבוהה, העוצמה והיכולת להוות איום התקפי, גלוך הוא מסוג השחקנים שעשויים להתאים לברצלונה, לפחות מבחינת פרופיל השחקנים שבמועדון הקטלאני אהבו לאורך השנים".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Eurasia Sport Images, GettyImages
אירופה עוקבת. אוסקר גלוך/GettyImages, Eurasia Sport Images

במהלך החודשים האחרונים פורסמו דיווחים שונים על התעניינות בגלוך מצד קבוצות בליגות באנגליה ובאיטליה. לפני פחות משבועיים, מאמן נבחרת ישראל לשעבר אנדי הרצוג אמר שהישראלי הוא השחקן הכי טוב באוסטריה, בפער גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully