וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג "לא הפיקה מספיק מהמסירות של גלוך", וזה עלה ב"סטירה כואבת"

האוסטרים ספגו בתוספת הזמן מול בנפיקה והודחו מאירופה: "רגע מחורבן". במדינה החמיאו לישראלי ("שלט במשחק, היה סולידי"), מאמנו לא צופה מכירת שחקנים בחורף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

רד בול זלצבורג ידעה שרק הפסד ביתי בשני שערים או יותר לבנפיקה יוביל להדחה סופית שלה מאירופה וימנע ממנה לסיים במקום השלישי ולהתחרות בליגה האירופית. במפגש הראשון ביניהן העונה אוסקר גלוך כבש את שערו הראשון במפעל ואלופת אוסטריה ניצחה 0:2 בליסבון, אבל אמש (שלישי), בבית מול הפורטוגלים שצברו עד כה רק נקודה אחת העונה ומבחינתם גם כך רשמו קמפיין כושל, הם ספגו בדקה ה-90+2, הפסידו 3:1 ועל כן ירדו למקום האחרון ותהיה זו בנפיקה שתמשיך לליגה האירופית.

גלוך סיים את עונת הבכורה שלו בליגת האלופות עם שני שערים, הבקיע בליסבון כאמור וגם בסן סירו נגד אינטר, ואת הבישול הראשון מסר הערב, שער מצמק וחשוב שהיה מספיק לזלצבורג כדי לסיים שלישית לולא השער של ארתור קבראל בתוספת הזמן - בדיוק 10 דקות אחרי שהישראלי הוחלף.

שחקן זלצבורג אוסקר גלוך מאוכזב. רויטרס
הדחה כואבת. אוסקר גלוך/רויטרס

העובדה ששער זכות אחד יותר או לחלופין שער חובה אחד פחות היה מספיק לזלצבורג להשיג את הכרטיס לליגה האירופית, הוביל לתחושות קשות בקרב האוסטרים. אנחל די מריה כבש ישירות מהקרן במחצית הראשונה ובנפיקה נעצה את ה-1:3 בתוספת הזמן, והשוער אלכסנדר שלאגר הודה: "הדרך שבה הודחנו היא כואבת מאוד, זה רגע מחורבן".

זו הייתה הפעם הראשונה שזלצבורג מסיימת את שלב הבתים של ליגת האלופות במקום האחרון, והפעם הראשונה מזה שבע שנים שהיא לא תשחק במסגרת אירופית אחרי פגרת החורף. השוער הוסיף על כך: "אין לנו במה להתבייש, ככה זה בספורט מקצועני, לפעמים חוגגים ולפעמים חווים רגעים כואבים".

המאמן גרהארד שטרובר תיאר את הדרך בה קבוצתו הודחה כ"סטירה כואבת לפנים", ובאשר לשמועות סביב מכירה של שחקנים בחורף, ביניהם אוסקר גלוך, אמר עוד לפני המשחק: "יש פניות לגבי שחקנים, זה לא חדש, אבל הציפייה שלי היא שנישאר ביחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוסקר גלוך זלצבורג מול בנפיקה. רויטרס
סיים עונה אירופית ויוצא לפגרת החורף. גלוך/רויטרס

אוסקר גלוך סחט מחמאות על משחקו האחרון לפני פגרת החורף הארוכה, ובאתר "Laola1" האוסטרי נכתב: "הוא הראה נוכחות במחצית הראשונה עם מסירת טובות ובישול. במחצית השנייה הוא פחות הורגש, אבל היה לו משחק סולידי. המסירות שלו לעומק היו ניכרות לעין, חבריו לא הצליחו להפיק מהם מספיק".

בעיתון "Kleinezeitung" החמיאו לגלוך על יכולתו הערב ובכלל בקמפיין, למרות ההדחה הדרמטית "שהכניסה את זלצבורג להלם": "זלצבורג נלחמה לכל אורך המשחק עם מועדון פאר, זה היה משחק פתוח שיכול היה להסתיים בכל תוצאה. שלאגר בשער סיפק מספר הצלות והיו אלו סוסיץ' וגלוך ששלטו במשחק, אבל זלצבורג לא הצליחה להתעלות על היכולות האדירות של בנפיקה".

אנחל די מריה בנפיקה. GettyImages
חוזר לליגה האירופית. אנחל די מריה/GettyImages

למעשה זה היה משחק חמישי של בנפיקה באוסטריה והיא מעולם לא הפסידה שם, אם כי היום היה זה רק הניצחון השני שלה. שוער בנפיקה אנטולי טרובין אמר אחרי הניצחון הדרמטי: "שיחקנו טוב מאוד והגיע לנו לנצח ולהמשיך לליגה האירופית. נלחמנו עבור האוהדים והאמנו בעצמנו כל הזמן. לצערי לא נשחק בליגת האלופות בהמשך העונה, אבל נלחמנו לפחות כדי לשחק בליגה האירופית וביעד הזה עמדנו".

אנחל די מריה, אלוף העולם שכבש במחצית הראשונה היישר מנקודת הקרן ונבחר לאיש המשחק אחרי שהוביל את בנפיקה להמשך המסע האירופי, סיפר בסיום: "אמרתי לנשיא המועדון רוי קושטה שאני רוצה לשחק בליגה האירופית, שאני זקוק למפעל הזה. שיחקתי בעבר ועכשיו יש לי הזדמנות נוספת לזכות בגביע. כל תואר חשוב ואנחנו ננסה לעמוד במטרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully