וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "אוסקר גלוך השחקן הכי טוב באוסטריה, ובפער גדול"

מאמן הנבחרת לשעבר הילל את הקשר: "נותן ביטחון שיצליח בטופ של הכדורגל". גם מאמנו מאוהב: "עושה מהלכים שמדהימים אותך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

אוסקר גלוך בכושר פנטסטי, ואוסטריה כבר מאוהבת. הקשר כבש אתמול (ראשון) שער ניצחון שהעניק לרד בול זלצבורג ניצחון 0:1 על וולפסברגר, שהמשיך את המגמה מהשבועות האחרונים. גלוך כבש משחק שני רצוף, ומתחילת העונה עומד על ארבעה שערים ושלושה בישולים בליגה, לצד שני שני שערים בליגת האלופות.

"גלוך השחקן הטוב בליגה האוסטרית כיום, ובפער גדול", שיבח אותו אנדי הרצוג, מאמן נבחרת ישראל לשעבר ומי שמשמש כיום כפרשן הטלוויזיה האוסטרית. "הוא שחקן נפלא עם טכניקה נהדרת, ואימץ בצורה מושלמת את הפילוסופיה של המועדון. הוא כבר עכשיו נראה בדרך לדברים גדולים".

לדברי הרצוג, "הדבר היחיד שקצת מפריע לי לגביו, זה שהוא רק חגג יום הולדת 20. אם הוא כבר היה בן 25, הייתי לוקח אותו לשחק אצלי. אני פשוט יודע שככל שעולים שלב ומשחקים ברמות גבוהות יותר, זה הולך ונעשה קשה וקשוח יותר. אתה חייב להיות בטופ בכל הפרמטרים. היכולת שלו להתאים את עצמו לדרישות של זלצבורג כל כך מהר, נותנת לי את הביטחון בכך שהוא יוכל להצטיין גם ברמות הכי גבוהות".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג עם חבריו. Franz Kirchmayr, GettyImages
אוסטריה מאוהבת. גלוך חוגג אתמול/GettyImages, Franz Kirchmayr

גם מאמן זלצבורג גרהארד שטרובר נפעם מהיכולות של גלוך: "אוסקר מתאים מאוד לסגנון שלנו. הוא אקטיבי עם הכדור ויודע לכבוש או לבשל ברגעים חשובים. הוא נותן לנו יציבות, כי אתה יודע שבכל רגע נתון הוא מסוגל לעשות מהלך שקצת ידהים אותך...".

באתר "קרונן צייטונג" קיבל גלוך ציון 5, הגבוה מבין שחקני זלצבורג. "גלוך היה נקודת האור היחידה במשחק", כתבו בכותרת. "השחקן המצטיין של הקבוצה בהפרש גדול, ולא רק בזכות השער שכבש, אלא בזכות הטכניקה העילאית שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully