וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבלגרד מתלהבים מ'ויין רוני הסרבי', בכר מחכה לדרבי: "מוטיבציית שיא"

מיאטוביץ' בן ה-18 כיכב עם שלושער ועשוי להימכר אחרי הדרבי ברביעי, מאמן הכוכב האדום פרגן לו: "עבד קשה והגיע לו לכבוש"

לפני הדרבי, בכר והכוכב האדום חגגו ניצחון שישי ברציפות, 1:4 בחוץ על ספרטק סובוטיצה/ספורט1

הליגה הסרבית תצא השבוע לפגרת חורף ארוכה עד 10 בפברואר, אבל זה יקרה רק אחרי הדרבי הגדול של בלגרד, כאשר פרטיזן תארח ביום רביעי את הכוכב האדום למשחק השלמה מהמחזור התשיעי. ביברס נאתכו הבקיע שער נהדר, אבל פרטיזן איבדה נקודות עם 3:3 ביתי מול רדניצ'קי קראגויבאץ וכך הקבוצה של ברק בכר, שהביסה הערב (שבת) 1:4 את ספרטק סובוטיצה בחוץ, תגיע לדרבי עם יתרון של שתי נקודות בפסגה.

כוכב הניצחון השישי ברציפות היה יובאן מיאטוביץ' בן ה-18, שקיבל את חולצת ההרכב מבכר והבריק עם שלושער ראשון בקריירה. בסרביה העלו את האפשרות שהדרבי יהיה המשחק האחרון שלו, לאור הביקוש ההולך וגובר (יובנטוס, פיינורד וזניט הביעו עניין) ונציגי קבוצות נוספות שאמורים להגיע כדי לראות מקרוב את "ויין רוני הסרבי'. "הוא כבש שערים יפים, אבל הכי חשוב שהוא עובד קשה", פרגן המאמן הישראלי. הוא אגרסיבי, עובד עבור הקבוצה ועל סמך זה מגיע לו לכבוש". גם אלכסנדר קטאי הוותיק מצא את הרשת בפעם הרביעית ברציפות ונתן למאמנו סיבה טובה להשאיר אותו ב-11 למשחק העונה.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
משחק עונה ביום רביעי. ברק בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

"זה היה ניצחון חשוב על מגרש קשה מול יריבה טובה", סיכם בכר. "באנו להילחם במוטיבציה גבוהה, היינו יעילים וניצחנו משחק חשוב מאוד לפני הדרבי הנצחי. זו תקופה טובה מבחינתנו וננסה להמשיך אותה".

על הדרבי אמר: "אנחנו יודעים עד כמה המשחק הזה חשוב, שמענו גם את האוהדים. הוא חשוב להם ולמועדון כולו. אנחנו במוטיבציית שיא ומאמינים שנוכל לנצח במשחק האחרון של חצי העונה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully