וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בארסה התאבדה באנטוורפן": צ'אבי המום, לבנדובסקי עם המאזן הגרוע בקריירה

התקשורת הקטלאנית לא ריחמה אחרי ההפסד 3:2 באנטוורפן, המאמן: "החולצה הזו כבדה". הפולני סיים את שלב הבתים עם שער בודד ב-376 דקות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

"בארסה התאבדה באנטוורפן", קראה הכותרת ב"ספורט" הקטלאני אמש (רביעי) לאחר הפסדה של ברצלונה 3:2 בתוספת הזמן אצל אלופת בלגיה במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות. "מה שאמור היה להיות הליך שגרתי, הפך להפסד היסטורי, דרמטי וכואב ביותר. הפרויקט של צ'אבי נותר פגוע".

כזכור, ברצלונה הבטיחה את ראשות בית ח' בזכות הניצחון על פורטו במחזור הקודם ובכל מקרה תהיה מדורגת בהגרלת שמינית הגמר ביום שני, אבל לאחר שכבר השוותה בדקה ה-91 בזכות מארק גיו, היא ספגה מהילד בן ה-17 ז'ורז' אילניקנה ורשמה הפסד שני השבוע (אחרי ה-4:2 הביתי מול ג'ירונה בליגה) עם שבע ספיגות בשלושה ימים.

צ'אבי, שמחזיק כרגע בנתון עגום של מאמן ברצלונה עם האחוז הכי גבוה של הפסדים בליגת האלופות (42 אחוזים - 6 הפסדים ב-14 משחקים), התייחס בסיום לשבוע המאכזב: "זה עניין של ביטחון. הלחץ של לשחק בברצלונה נותן את אותותיו, החולצה הזו כבדה. אנחנו צריכים לבקר את עצמנו ולנסות להשתפר. אנחנו לא בתקופה טובה, אבל זה עוד לא נגמר. הכול ישתנה אם ננצח בשבת בוולנסיה. אולי בחוץ יש תחושה רעה, אבל אצלנו בפנים הכול בסדר. אנחנו מתמודדים על ארבעה תארים ואני נשאר חיובי, דבר לא השתנה.

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
אחוז גבוה של הפסדים בליגת האלופות. צ'אבי/רויטרס
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בברצלונה מודאגים גם מהתפוקה של רוברט לבנדובסקי, שסיים את שלב הבתים עם שער בודד ב-376 דקות - המאזן הכי גרוע בקריירה שלו. מול אנטוורפן הוא פתח למרות הדיווחים תחילה על רצון להעניק לו מנוחה, אבל ב-72 דקות לא בעט אפילו פעם אחת למסגרת, הסתפק ב-15 מסירות וניצח רק באחד מחמשת מאבקיו על הקרקע. עוד לפני המשחק עלו דיווחים לפיהם במועדון מעוניינים למכור אותו בקיץ ולתת לברזילאי ויטור רוקה הזדמנות כ-9 המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully