וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה כעס על הגישה בסיום, זאיר-אמרי: "לא מפחדים מאף אחד"

כוכב פ.ס.ז' הביע את תסכולו עם תנועות ידיים ופרצוף עצבני לאחר ה-1:1 מול דורטמונד (ולא נרגע גם כעבור זמן רב), הילד בן ה-17 מחכה להגרלה וזכה למחמאות מאל חלאיפי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

במשך דקות רבות במהלך הערב (רביעי) הייתה פריז סן ז'רמן על סף הדחה מליגת האלופות לראשונה בעידן הקטארי. זה קרה לאחר שניוקאסל עלתה ליתרון מול מילאן וכמובן לאחר שהיא עצמה נקלעה לפיגור בדורטמונד, אבל ווארן זאיר-אמרי השווה ל-1:1 והרוסונרי סייעו עם ניצחון 1:2 באנגליה שקבע שוויון נקודות בין שתי הקבוצות. פ.ס.ז' היא זו שהעפילה לשמינית הגמר בשל העובדה שניצחה את מילאן 0:3 והפסידה לה רק 2:1, והיא תהיה בהגרלה ביום שני כלא מדורגת ותקווה להימנע ממפגש עם אחת האימפריות של היבשת.

זאיר-אמרי בן ה-17, שרק בשבת חזר מאותה פציעה לאחר שער הבכורה בנבחרת צרפת שהשביתה אותו לכשלושה שבועות, הפך לשחקן הצרפתי הצעיר בהיסטוריה שמבקיע במסגרת ליגת האלופות, אבל השיא שלו החזיק 36 דקות, לפני שז'ורז' אילניקנה מאנטוורפן ניפץ אותו. השיא עד הערב היה של קארים בנזמה, שבדצמבר 2005 במדי ליון הבקיע בגיל 17 ו-352 ימים. קיליאן אמבפה עשה את זה בפברואר 2017 כשחקן מונאקו כשהיה בן 18 ו-63 ימים, וזאיר-אמרי עקף את שניהם וכבש בגיל 17 ו-280 ימים, אך אז הגיע אילניקנה והבקיע בגיל 17 ו-119 ימים.

"אנחנו לא מפחדים מאף אחד", אמר לאחר המשחק. לא משנה את מי נקבל בהגרלה, אנחנו מוכנים. יצרנו הרבה מצבים, אבל זה הכדורגל. לפעמים זה לא נכנס. אנחנו ממשיכים להתרכז בחיובי וכך מתקדמים. המטרה הייתה לסיים במקום הראשון, אבל לא הצלחנו ולפחות לא הפסדנו".

נאסר אל חלאיפי נשיא פריז סן ז'רמן מחבק את ווארן זאיר-אמרי. רויטרס
עם כל הכסף, בסוף המושיע הוא שחקן בן 17. ווארן זאיר-אמרי מקבל חיבוק מנאסר אל חלאיפי/רויטרס

הנשיא נאסר אל חלאיפי, שירד לכר הדשא כדי לחבק את הקשר הצעיר, החמיא לו בריאיון ל"קאנאל פלוס" בסיום: "הוא שחקן נפלא, אני גאה בו. הוא פריזאי ורוצה להישאר כאן. הוא חשוב לנו, היה לו משחק נהדר".

עוד הוסיף: "המטרה הייתה לסיים במקום הראשון, זה ברור, אבל זו דרך טובה להעפיל אחרי מצב מסובך. הגיע לנו לנצח, היה לנו משחק מעולה. לא כבשנו למרות כמות רבה של מצבים. עשינו את המינימום בסופו של דבר, אבל אנחנו עדיין שמחים כי עלינו מבית קשה. אנחנו מרוצים מאוד מלואיס אנריקה, הוא עושה עבודה טובה לגבי הסגנון שלנו ואנחנו רוצים שזה יימשך. הוא מלא מוטיבציה וכך גם אנחנו. החתמנו אותו כדי לייצר כדורגל התקפי".

מי שלא היה מרוצה בסיום הוא אמבפה, שכעס על הגישה של הקבוצה בדקות הסיום ועל כך שלא ניסתה להכריע ולהעפיל מהמקום הראשון. לואיס אנריקה ביקש להרגיע את המשחק ולשמור על התיקו, בעוד אמבפה רצה לנצח והביע את כעסו בתנועות עצבניות ופרצופים מתוסכלים עם הישמע השריקה האחרונה.

עוד בוואלה!

שחזור הגמר כבר בשמינית ומי תקבל את פ.ס.ז'? לקראת הגרלת האלופות

לכתבה המלאה

על פי דיווחים בצרפת, אמבפה נראה כעוס ועצבני גם זמן רב אחרי המשחק, ואחרי שעלה לאוטובוס הקבוצה התיישב ביחידות ונראה מכונס בעצמו.

"זה נורמלי ומובן לחלוטין ששחקנים מתוסכלים לפעמים", אמר לואיס אנריקה בתגובה לסערה סביב אמבפה. "היו לנו חמישה מצבי הבקעה וודאיים, אבל לספוג שער מאוחר רק כי יצאנו קדימה היה יכול להיות מטופש מאוד מצידנו. אם שחקן מסוים מתוסכל או עצבני, אני בתור המאמן צריך לנהל את זה. אני חייב לנהל את המתחים בקבוצה, זה תפקידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully