וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחזור הגמר כבר בשמינית ומי תקבל את פ.ס.ז'? לקראת הגרלת האלופות

כל הספרדיות עלו כראשי בית, רק לבאיירן מינכן צומצמו האופציות והיא יכולה לקבל שוב את אלופת צרפת. הגמר בין סיטי לאינטר עשוי להגיע הפעם בשלב מוקדם

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

שלב הבתים של ליגת האלופות הגיע לסיומו הערב (רביעי) וכך הושלמה תמונת 16 הקבוצות שישתתפו בהגרלת שמינית הגמר ביום שני הקרוב (13:00) בניון, שוויץ. משחקי שמינית הגמר יתחילו ב-13 בפברואר והשלב יסתיים ב-13 במרץ, כשיומיים לאחר מכן כבר תיערך הגרלת רבע הגמר.

עלו מהמקום הראשון: באיירן מינכן, ארסנל, ריאל מדריד, ריאל סוסיאדד, אתלטיקו מדריד, בורוסיה דורטמונד, מנצ'סטר סיטי, ברצלונה.

עלו מהמקום השני: קופנהאגן, פ.ס.וו איינדהובן, נאפולי, אינטר, לאציו, פריז סן ז'רמן, ר.ב. לייפציג, פורטו.

ספרד היא המדינה הדומיננטית בשמינית הגמר, עם ארבע נציגות שסיימו כולן כראשי בית. לאיטליה שלוש נציגות שלא יהיו מדורגות בהגרלה לאחר שעלו כסגניות, גם לגרמניה שלוש נציגות, לאנגליה שתיים בלבד הפעם ועוד ארבע מדינות שלחו קבוצה אחת לשלב הבא: צרפת, הולנד, פורטוגל ודנמרק.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג, גמר ליגת האלופות 2023. Shaun Botterill, GettyImages
סיכוי טוב לקבל יריבה איטלקית בשמינית הגמר. רודרי/GettyImages, Shaun Botterill

כזכור, בהגרלה הזו עדיין לא יכולות להיפגש קבוצות מאותה מדינה ולא קבוצות שהיו יחד באותו בית, כך שבאיירן מינכן לא תוכל לקבל את ר.ב. לייפציג וגם לא את קופנהאגן. גם דורטמונד כמובן לא תוכל לפגוש את לייפציג, אך פרט לנציגות הבונדסליגה אין התנגשויות נוספות. הבווארים יוכלו לשחזר את שמינית הגמר מול פריז סן ז'רמן מהעונה שעברה.

אינטר, פיינליסטית העונה שעברה, היא הקבוצה השנייה ממנה יעדיפו להימנע כל המדורגות. קיימת אפשרות כמובן לשחזור הגמר האחרון מול מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully