וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר "גאה בשחקנים", גלזר סיים כשיאן ההצלות של ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 0:06

מאמן הכוכב האדום זכה למחמאות בסרביה אחרי הפסד למנצ'סטר סיטי: "קיבל החלטות טובות, השאלה אם זה לא מאוחר מדי בשבילו". ספאיץ' חשף מה הוא ביקש מהם, השוער חולק את הפסגה עם ראצ'ופי אחרי שדווקא ב-3:2 לאלופת אירופה לא עצר אפילו פעם אחת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 13.12/ספורט1

ברק בכר סיים הערב (רביעי) את קמפיין ליגת האלופות השני שלו בקריירה. בשנה שעברה עם מכבי חיפה הוא סיים את שלב הבתים עם שלוש נקודות בזכות ניצחון על יובנטוס, העונה עם הכוכב האדום בלגרד, אלופת סרביה, זה הסתיים באכזבה גדולה בעקבות נקודה אחת בלבד במשחק ביתי מול יאנג בויז.

אמנם המשחק במחזור הסיום היה לפרוטוקול, אבל דווקא בשל כך הייתה לאלופת סרביה באצטדיונה הביתי הזדמנות לקחת לפחות נקודה נוספת מול אלופת אירופה, מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה שפתח עם הרכב צעיר ומשני למדי בשל עומס המשחקים והעובדה שהם כבר הבטיחו את הכרטיס לשמינית הגמר מהמקום הראשון.

עומרי גלזר שוער הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
היה צריך הצלה אחת בלבד כדי לסיים לבד בפסגה. גלזר/רויטרס

בכר אמר בסיום: "אני גאה בשחקנים ובקבוצה. ניסינו לעשות הכול, יצרנו מצבים, אבל לא הצלחנו. ראיתם שכולם נלחמו, הם עשו את המקסימום והוכחנו שאנחנו יכולים לשחק טוב גם בפיגור. ניסינו גם ללחוץ אותם, אבל מנצ'סטר סיטי קבוצה כל כך טובה...אני באמת גאה בשחקנים. כבר אמרתי שזה קמפיין מאכזב בגלל התוצאות שהשגנו, אבל כן נלחמנו בכל המשחקים. אנחנו קבוצה טובה שנמצאת במקום הראשון בליגה שלה ואנחנו רוצים להמשיך מפה. המשחק הזה מייצג במידה את כל העונה שלנו, כי אנחנו משחקים טוב ובאומץ, מנסים לנצח ומתאכזבים מהתוצאה. אני מאוד מרוצה מהדרך בה הופענו".

עוד אמר המאמן: "הקהל שלנו ראה שנלחמנו וזה חשוב. אנחנו יודעים כמה חשוב הדרבי נגד פרטיזן (ביום רביעי הבא) וברור שאנחנו צריכים לנצח בו".

מי שכן יכול להרשות לעצמו לחייך מעט הערב, על אף שספג שלושה שערים, זהו עומרי גלזר. השוער שבכר רכש מהפועל באר שבע בקיץ, סיים את שלב הבתים בליגת האלופות עם 31 הצלות - במקום הראשון במפעל ביחד עם אנתוני ראצ'ופי מיאנג בויז. כזכור, גלזר שבר את את שיא ההצלות במשחק אחד בליגת האלופות כאשר במשחק הקודם נגד מנצ'סטר סיטי בחודש ספטמבר רשם 13 הצלות ובחמשת המשחקים הבאים רשם עוד 18. דווקא הערב מול סיטי, כשבמקביל ראצ'ופי ישב על ספסל לייפציג ולא שיחק מול יאנג בויז, הישראלי לא עצר אפילו כדור אחד ולא הצליח לסיים לבדו כשיאן ההצלות של שלב הבתים לבדו, אלא נותר בשוויון עם השוויצרי. אחריהם עם 27 הצלות ניצב אלכסנדר שלאגר, שוער זלצבורג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
וואנג אין-בום שחקן הכוכב האדום בלגרד חוגג עם מאמנו ברק בכר. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"הבוס רצה שניקח סיכונים". ספאיץ' על בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

וואנג אין-בום, שכבש את השער המצמק הראשון של הכוכב האדום הערב, הוסיף: "נלחמנו עד הסוף, אבל לא הצלחנו לחזור. אני גאה בחברים ובעצמי, גם אם לא השגנו את התוצאה שרצינו. עלינו לשכוח מליגת האלופות ולחשוב רק על שני המשחקים הבאים בליגה, במיוחד הדרבי הגדול שאני מצפה לו בקוצר רוח".

אורוש ספאיץ' סיפר מה אמר להם בכר בחדר ההלבשה: "היו לנו מצבים כדי לכבוש ולא ויתרנו גם בפיגור. מנצ'סטר סיטי הצליחה להראות את האיכות שלה בכל מני סיטואציות, היה קשה לרדוף אחריהם לכל אורך המשחק. הבוס רצה שניקח סיכונים וספגנו שערים כשזה כבר לא היה כל כך משנה, אבל גם אז לא ויתרנו".

באתר "מונדו" שיבחו את הכוכב האדום על הגישה ההתקפית וכתבו: "הכוכב האדום, מאיפה האומץ?! גווארדיולה לקח את כל שלוש הנקודות במרקאנה, למרות שני שערים של הכוכב". גם ב"ספורטל" החמיאו לישראלי על הסיכונים שלקחה הכוכב האדום הערב: "זה היה המשחק הכי טוב שלו בשלב הבתים, הוא הגיב טוב למתרחש וקיבל החלטות הרבה יותר טובות מאשר בעבר. האם זה זה קרה מאוחר מדי בשבילו? הזמן יגיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully