וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מרוצים: התכנית של דגו עבדה, חג'ג' "מחזיר על כל צ'אנס"

26.11.2023 / 6:35

הירוקים עמדו בתכנית של המאמן "להרוג" את המשחק מול הפועל פתח תקוה בשלב מוקדם, ומחמיאים לחג'ג' שכיכב: "אחד הצעירים הכי מוכשרים שלנו". גולדברג התלונן על עומס ויקבל מנוחה מול ראן

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

לצד סערת השלט שבאופן טבעי העסיקה מאוד את ראשי המועדון, במכבי חיפה היו מרוצים מכך שהצליחו להשיג שלוש נקודות אמש (שבת) מול הפועל פתח תקוה ולצמק את הפער ממכבי תל אביב שבראשות הטבלה.

עוד לפני המשחק הבהיר מסאי דגו לשחקנים שיצטרכו לנסות "להרוג" את המשחק בדקות הראשונות. הירוקים הבינו מלכתחילה שבמהלך המחצית השנייה העובדה שכמעט לא הספיקו להתאמן, תבוא לידי ביטוי אצל השחקנים.

במועדון החמיאו לשחקנים על היכולת במחצית הראשונה ועל כך שתבנית המשחק הצליחה בדיוק כפי שדיברו עליה באסיפה המסכמת. יחד עם זאת, בחיפה העבירו ביקורת על היכולת במחצית השנייה, במיוחד בדקות הראשונות שלה.
"היה הבדל עצום בין המחציות. זה פער גדול מדי", אמר גורם בקבוצה. "היה ברור לנו שתהיה ירידה, אבל היא הייתה חדה מדי. נצטרך עכשיו להתאמן ולצבור כושר וביטחון. יש לנו שני משחקים חשובים גם באירופה וגם מול הפועל באר שבע".

מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בדיוק כך הוא תכנן את המשחק. דגו/מאור אלקסלסי

עוד על מכבי חיפה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דגו כבר הבהיר שיעשה רוטציה במשחק מול ראן ביום חמישי, לאור העומס הצפוי לקבוצה. הירוקים יודעים שלאור פתיחת העונה המגומגמת, הם לא יכולים להפסיד יותר מדי נקודות ונראה שההרכב החזק ביותר יפתח בכל מקרה מול באר שבע. מול ראן יתבצעו שינויים רבים כדי להימנע מעומס מיותר על השחקנים.

בסיום המשחק הרגיש גם הבלם שון גולדברג עומס, אך הבהיר שלא מדובר במשהו חמור מדי. גולברג תוכנן לשחק לכל היותר 60 דקות לאחר ששיחק שלושה משחקים מלאים ברציפות במדי נבחרת ישראל. במהלך המשחק הבהיר גולדברג שהוא יכול להמשיך ולמעשה השלים שוב 90 דקות. בכל מקרה, לורנצו שימיץ' צפוי לפתוח מול ראן ולהעניק לגולדברג מנוחה.

איתי שכטר שחקן הפועל פתח תקוה לפני עלי מוחמד, שון גולדברג שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יקבל מנוחה. שון גולדברג, מאחור/מאור אלקסלסי

לאחר הקיץ החלומי עם נבחרת הנוער והנבחרת הצעירה, ענאן חלאילי וחמזה שיבלי סומנו כצעירים שאמורים לפרוץ ולהוביל את מכבי חיפה בשנים הבאות. גם סוף פודגראנו שנרכש בחזרה מספציה האיטלקית ושריף כיוף שקיבל את המפתחות בין הקורות, מסומנים כמי שאמורים להיות חלק מדור העתיד של הירוקים.

בתוך כל אלה נבלע מעט עילאי חג'ג', עוד אחד מהשחקנים הצעירים תוצרת בית שתפס מקום בסגל הקבוצה. בניגוד למרבית השחקנים הצעירים בחיפה, חג'ג' עשה את המסלול שהירוקים ייעדו לו. הקשר שיחק שתי עונות כמושאל בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ובחיפה העידו שהתקדם משמעותית שם.

דגו החליט בתחילת העונה לתת לחג'ג' את הקרדיט והשאיר אותו בסגל, אך הקשר הצעיר לא הצליח לקנות מקום של קבע ברוטציה. במשחק מול ויאריאל הוא הרשים, אך למרות זאת לא תוכנן לפתוח במשחק אתמול, ודין דוד היה אמור לקבל את המקום בהרכב. לבסוף דוד הבהיר שהוא מרגיש פציעה קלה ומעדיף לא להשלים 90 דקות וחג'ג' נקרא לשיחה אישית בה הבהיר לו דגו שהעובדה שלא תכנן לפתוח איתו, לא מעידה על הכושר שהוא חושב שהוא נמצא בו, אלא על סגנון משחק שונה שתכנן.

עילאי חג'ג', צ'ארון שרי, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
עשה את המסלול הנכון. עילאי חג'ג' חוגג אתמול/מאור אלקסלסי

חג'ג' כאמור קיבל את המקום בהרכב, והיה בין המצטיינים על כר הדשא, כולל שער בכורה אדיר שנתן את היתרון לירוקים. "עילאי שחקן מוכשר מאוד, הוא אחד מהצעירים הכי מוכשרים שלנו", אמר גורם במועדון. "הצוות מאוד מאמין בו והוא מחזיר על המגרש בכל פעם שהוא מקבל את ההזדמנות. היתרון הבולט שלו הוא היכולת לשחק בכמה עמדות, אבל הוא הוכיח שבכנף זו העמדה שהוא מרגיש בה הכי בנוח".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully