וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר על הנאום הוויראלי: "לקחתי בחשבון שזה יכול לפגוע לי בקריירה"

מאמן הכוכב האדום התארח ב"סערה בממלכה" (שבת, 13:15, ספורט1) וסיפר על הביקורת כלפי הכדורגל האירופי על רקע המלחמה: "לא עניינו אותי ההשלכות, לא ידעתי שזה יגיע לממדים כאלה. מה ביקשנו, דקת דומייה?". וגם: המפגש עם גווארדיולה וה"חייזרים" של מנצ'סטר סיטי

קטע מתוך "סערה בממלכה" עם ברק בכר בכפר עזה/ספורט1

אחד ממסרי ההסברה העוצמתיים ביותר שהשמיעו אנשי הספורט הישראלי מאז פרוץ המלחמה הגיע מפיו של ברק בכר, אשר לפני חודש נשא דברים נוקבים במסיבת עיתונאים לפני משחק בין הכוכב האדום בלגרד לר.ב. לייפציג בליגת האלופות. בפרק של "סערה בממלכה" שישודר מחר (שבת, 13:15, ספורט1) וצולם עם מפוני כפר עזה, בכר שהיה בין האורחים התייחס לאותו נאום בו ביקר את התנהלות גופי הכדורגל שלא גינו את הטבח שביצע חמאס בדרום הארץ.

"ידעתי שזה הולך להיות משהו גדול באירופה. לקחתי בחשבון שזה יכול לפגוע לי בקריירה, עונשים", סיפר בכר. "בסופו של דבר אתה עובד במועדון סרבי, לא מעניין אותם מה קורה בישראל. הקהל רוצה שהראש שלך יהיה במשחק, אתה משחק בליגת האלופות. אבל אמרתי לעצמי 'זה הזמן, זה המקום, לא מעניין אותי מה יהיה ומה ההשלכות. לא ידעתי שזה יגיע לממדים כאלה, אבל ידעתי שזה יעשה משהו, בטח לעם שצמא ודורש את זה. כתבתי לי את הדברים והתכוננתי בשפה האנגלית, שזה דבר לא פשוט".

המאמן הישראלי הוסיף ביקורת: "בליגת האלופות מדברים על כבוד כל הזמן, אז איזה מן כבוד? אנחנו לא מצפים עכשיו שתתמכו בישראל, אבל טיפה לכבד. 1,400 נרצחים, אנשים עברו זוועות, מה ביקשנו, דקת דומייה? הם לא מוכנים לשמוע וזה כל כך צורם, כל כך כואב".

ברק בכר לצד פפ גווארדיולה. Will Palmer/Sportsphoto/Allstar, GettyImages
גווארדיולה פרגן. בכר עם מאמן מנצ'סטר סיטי/GettyImages, Will Palmer/Sportsphoto/Allstar

בכר התייחס גם ליחסיו עם פפ גווארדיולה והמפגש עם הקטלאני, כלפיו הביע הערצה בעבר: "קודם כל הוא פרגן לי מאוד לפני המשחק, זה לא דבר שהוא מובן מאליו. קבענו לפני והלכתי איתו למסעדה החדשה שהוא פתח במנצ'סטר, הוא צחק ואחרי המשחק הוא הזמין אותי ליין, בגומלין בבלגרד. הוא היה מאוד ג'נטלמן, מאוד פרגן, והיה נחמד".

על המשחק נגד מנצ'סטר סיטי, בו הכוכב האדום עלתה ליתרון לפני שהפסידה 3:1, אמר אקס באר שבע ומכבי חיפה: "אנחנו גם לא האמנו. אתה מוביל מול הקבוצה הכי טובה בעולם, אחת הקבוצות הכי טובות בהיסטוריה מבחינת כדורגל. כדורגל מושלם. אמרתי להם בואו ניתן את השני, אחרת אנחנו לא ננצח. זה לא יספיק. ספגנו מוקדם מדי את ה-1:1, אבל באמת זו מכונה משומנת. אי אפשר בכלל להסביר כשאתה מתכונן לקבוצה כזאת, אין לך אפשרות לסגור דבר כזה, באים לך מימין ומשמאל, מהאמצע, השחקנים הכי טובים, הכי מאומנים בעולם. הם סוג של חייזרים, זו קבוצת טופ".

  • עוד באותו נושא:
  • ברק בכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully