וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר תקף בדמעות: "עולם הכדורגל מאכזב. איפה הכבוד לנרצחים?"

מאמן הכוכב האדום ניצל את מסיבת העיתונאים כדי לבקר את היחס לישראל בכדורגל העולמי: "מועדונים כמו ברצלונה, ריאל, סיטי, ליברפול, לא כיבדו את אוהדיהם. האם זה בגלל כסף? מאות ילדים נרצחו, איך אתם יכולים להתעלם מזה?"

תקציר: רדניצקי - הכוכב האדום בלגרד 4:3/ספורט1

ברק בכר התייצב הערב (שלישי) למסיבת עיתונאים לקראת המשחק של הכוכב האדום בלגרד מחר נגד לייפציג (רביעי, 22:00) במסגרת ליגת האלופות, ונשא נאום נרגש שבו ביקר את ראשי הכדורגל על היחס לישראל אחרי הטבח הרצחני של החמאס בדרום.

"אתמול שוחחתי עם מיכאל. מיכאל הוא ילד מקסים, בן 9, שאוהב כדורגל ואוהד את ברצלונה. ב-7.10, מוקדם בבוקר, ארגון הטרור חמאס נכנס לביתו, רצח את הוריו וחטף את אחותו הקטנה, אביגיל בת השנתיים. מיכאל הוא גם אח של עמליה בת ה-6, שהצליחה להתחבא בארון ולשמוע את הוריה נרצחים. הם הצליחו להתקשר לכוחות המשטרה שהצילו אותם. זה רק מקרה אחד מתוך מאות של מקרים איומים שקרו בישראל.

"אומרים שכדורגל מאחד בין מועדונים ואנשים, אנחנו כל הזמן מדברים בכדורגל על שלום וצורך לכבד - ולכן אני שואל, היכן הכבוד ל-1,400 אנשים חפים מפשע שנרצחו? ילדים, תינוקות וזקנים שרק רצו לחיות בשלום ונטבחו אחד אחרי השני. משפחות שלמות נשרפו בחיים, בבתיהן. ילדות נאנסו לפני ואחרי שנרצחו. הם חתכו אשה הרה בבטנה, הוציאו את התינוק וירו בו. מאות ילדים נרצחו, 40 תינוקות קטנים. נחטפו אנשים מבוגרים וחולים. איך אתם יכולים להתעלם מזה? מועדונים כמו ברצלונה, ריאל, מנצ'סטר סיטי, ליברפול לא כיבדו את אוהדיהם. עולם הכדורגל מאכזב מאוד, אני חייב לומר, ואני תוהה אם זה הכל בגלל כסף? כסף קונה ערכים וצדק?

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד במסיבת עיתונאים. RONNY HARTMANN/AFP, GettyImages
"אף אחד לא ישבור אותנו. אף אחד לא ישבור את הרוח של עם ישראל. אנחנו ננצח, כי אין לנו ברירה אחרת. עם ישראל חי"/GettyImages, RONNY HARTMANN/AFP

"אנחנו יושבים כאן בגרמניה. כולנו מכירים את ההיסטוריה של הגרמנים. ההתאחדות בגרמניה ומועדונים כמו ורדר ברמן, מיינץ ודורטמונד בחרו שלא לשתוק ועמדו לצד הקורבנות. נקודת אור. אני רוצה לציין שגם המועדון שלי, הכוכב האדום בלגרד - מההנהלה, עד השחקנים, האוהדים והסרבים - כולם תמכו בנו גם כן.

"המדינה שלי מדממת. המשפחה שלי רצה בכל יום למקלט, מהבוקר ועד הלילה. לפני שעה היו טילים בסמוך לביתם. מדינת ישראל שבורה וכואבת, אבל אף אחד לא ישבור אותנו. אף אחד לא ישבור את הרוח של עם ישראל. אנחנו ננצח, כי אין לנו ברירה אחרת. עם ישראל חי".

לאחר אותו נאום מרגש ויוצא דופן, בכר הבהיר: "אעשה עכשיו סוויץ' ואתמקד בכדורגל, כי אני מחוייב לקבוצה שלי ואני והצוות שלי עובדים מאוד קשה כדי להכין את הקבוצה למשחק מחר. אנחנו מתאמנים ועובדים בצורה נורמלית, בשיא הפוקוס ואני מבטיח לכל האוהדים שהכוכב האדום תגיע מוכנה למשחק מחר".

עוד אמר לקראת המשחק: "זו עובדה שספגנו יותר מדי שערים במשחקים האחרונים, אבל ברוב המשחק האחרון שיחקנו טוב וספגנו פעמיים מניסיון רציני אחד. התוצאה קצת משקרת, אבל כמובן שאנחנו עובדים קשה מאוד כדי להשתפר. אנחנו נפגוש מחר קבוצת התקפה מדהימה ונצטרך להרים את הרמה, בייחוד בהגנה. בשני המשחקים הקודמים בליגת האלופות שיחקנו טוב מאוד, אבל במחצית השנייה ספגנו שערים שלא היינו צריכים לספוג. מקווה שמחר ניראה יותר טוב במחצית השנייה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ומאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו במונולוג המרגש ויוצא הדופן של בכר (מתחיל ב-7:20)

הכוכב האדום בלגרד מתכוננת למשחקה השלישי במפעל, עם הרבה ציפיות. היא הדהימה את אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי כאשר הצליחה לעלות ליתרון 0:1 לפני המחצית, אבל בסופו של דבר הטרבליסטית האנגלית השלימה מהפך וניצחה בביתה במחזור פתיחת ליגת האלופות. במחזור השני הכוכב האדום בלגרד שמטה נקודות יקרות כאשר אירחה את יאנג בויז השוויצרית והצליחה רק להשוות ל-2:2 דרמטי בדקה ה-88. מכיוון שגם בליגה הסרבית הפסידה הכוכב כבר פעמיים, אחרי כמעט שנתיים שבהן לא הפסידה טרם הגעתו של בכר, בימים האחרונים פורסם שמעמדו של ברק בכר וצוותו החל להתערער, אולם בכיר במועדון הכחיש זאת מיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully