וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה על בכר: "התרשמתי ממה שחיפה עשתה נגד פ.ס.ז' אשתקד"

מאמן מנצ'סטר סיטי התכונן למפגש מול הכוכב האדום בלגרד בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות, ונזכר בעונה שעברה: "קבוצתו הייתה אמיצה והעזה, מחר יהיה די דומה". גריליש וקובאצ'יץ' ייעדרו, הולאנד עשוי לקבל מנוחה

תקציר הפסדה של הכוכב האדום בלגרד 2:1 לצ'וקאריצ'קי/ספורט1

ברק בכר לא יכול היה לחשוב על עיתוי גרוע יותר לפגוש את מנצ'סטר סיטי, אבל למזלו עשוי לקבל "הנחות" מפפ גווארדיולה. התכולים יארחו מחר (שלישי, 22:00) את הכוכב האדום בלגרד שמגיעה למשחק כשהיא מצויה במשבר עמוק בזירה המקומית, אבל לסיטי יש דאגות משלה.

קווין דה בראונה שמושבת תקופה ארוכה לא ישחק כמובן, גם ג'ון סטונס לא מיועד לשחק ובמסיבת העיתונאים הודיע פפ גווארדיולה כי גם ג'ק גריליש ומתאו קובאצ'יץ' ייעדרו. מי שעשוי גם כן לקבל מנוחה הוא ארלינג הולאנד.

המאמן גם נשאל על היריבה וענה: "הכוכב האדום מאוד אגרסיבית. הם לרוב לא שומרים אישית אך לעתים עושים זאת כך שנצטרך להיות מוכנים. הם מהירים במתפרצות, נצטרך לדעת לקרוא אותם". על ברק בכר הוסיף גווארדיולה: "צפיתי בעונה שעברה במכבי חיפה נגד פריז סן ז'רמן. ראיתי קצת ממה שהוא עשה נגד קיליאן אמבפה וליאונל מסי. התרשמנו, הם היו אמיצים והעזו, מחר יהיה די דומה".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic/ Getty images, עיבוד תמונה
פפ עושה לו הנחות? בכר/עיבוד תמונה, Srdjan Stevanovic/ Getty images

לפי דיווחים באנגליה, גווארדיולה יעשה רוטציה מול הסרבים על רקע העומס שמצפה לקבוצה בתקופה הקרובה, עם 4 משחקים ב-11 ימים. "בכר חוכך ידיו בהנאה", נכתב בתקשורת הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully