וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הראה אומץ וחכמה": בכר סחט מחמאות, וגם "פפ התרשם עמוקות"

בסרביה חזרו לפרגן למאמן: "פפ החמיא לו בצורה מיוחדת, וזה לא מקרי. בהתחשב בנסיבות, הוא הוציא את המקסימום מהמשחק הזה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום - 19.9/ספורט1

מלבד עומרי גלזר שכיכב לטוב ולרע בהפסד של הכוכב האדום למנצ'סטר סיטי, גם עבור ברק בכר היה זה ערב מרגש ומיוחד. בכר התמודד ראש בראש מול מי שהגדיר בתור "המאמן הטוב בהיסטוריה", ולרגעים נראה היה שהוא מצליח לגרום לפפ גווארדיולה ולמכונה המשומנת שלו לחשוב, ולהתערער. זה הסתיים כאמור בהפסד 3:1, אבל בכר קצר שבחים בסיום.

העיתונאי האנגלי סם סטריט כתב ש"פפ גווארדיולה התקשם עמוקות מברק בכר", ו"בדיילי מייל" קיבל בכר ציון 6 על ניהול המשחק. גם בתקשורת הסרבית בה המאמן הישראלי נקטל שוב ושוב בשבועות האחרונים בעקבות ההפסדים המפתיעים בליגה, חזרו לפרגן.

ב"ספורטסקי" פרגנו עם ציון 7 וכתבו: "התיאבון של אוהדי הכוכב האדום נפתח אחרי ההצגה הגדולה מול פיורנטינה במשחקי ההכנה, ובסתר ליבם הם קיוו להופעה דומה מול מנצ'סטר סיטי. האמת היא שזה היה בלתי אפשרי, אבל המאמן הישראלי הפגין בכל זאת אומץ מרשים כשלא ויתר על העקרונות ההתקפיים שלו. הכוכב האדום כבשה שער וספגה רק שלושה, למרות שרבים העריכו עוד לפני המשחק שזה ייגמר בתבוסה. גווארדיולה היה מלא במחמאות לבכר לפני המשחק, וזה לא מקרי. בזכותו, הכוכב האדום נראתה כמו קבוצה אירופית טובה לכל דבר ועניין, שמסוגלת לתקוף ולאיים על כל יריבה ביבשת. בכל מקרה, בטוח שאי אפשר להאשים את בכר או את השחקנים בהפסד הזה".

השיחה של בכר וגווארדיולה בסיום

ברק בכר לצד פפ גווארדיולה. Will Palmer/Sportsphoto/Allstar, GettyImages
רגע מרגש. בכר לצד גווארדיולה/GettyImages, Will Palmer/Sportsphoto/Allstar

באתר "בליק" העניקו לבכר ציון 6: "ידע איך להתגונן, וחיכה להזדמנות הנכונה כדי לעקוץ. רוב המשחק נראה היה שהכוכב האדום יודעת מה היא רוצה מעצמה והיה קרב בין שתי קבוצות. בכר הקשה על גווארדיולה והכריח אותו להחליף את ברנרדו סילבה במחצית הראשונה, אבל קיבל שיעור במחצית השנייה שהייתה כואבת", הסבירו. "בכל מקרה, ברמות האלה, מול יריבה כל כך חזקה, בהתחשב בעיתוי הנוכחי בו הכוכב האדום בלי כושר ובלי ביטחון, בכר הוציא את המקסימום ועשה כל מה שהיה יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully