וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה טוענים: 2-3 קבוצות רוצות את דיא סבע בחודש ינואר

שחקן ההתקפה לא נמצא בתכניות של מכבי חיפה. בטורקיה מספרים שקבוצות מקומיות עוקבות אחר ההתפתחויות מאז הפוסט המסעיר של אשתו, ושלמרות שהוא היה רוצה לחזור לאיחוד האמירויות, כרגע נראה שזו אופציה לא רלוונטית

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

בטורקיה טוענים שכמה קבוצות מהליגה הבכירה עוקבות אחר ההתפתחויות בגזרת דיא סבע ומכבי חיפה, ועשויות לפנות לקשר ההתקפי אם האלופה הישראלית אכן תחליט שהוא לא בתכניות שלה. הדברים מדווחים ברקע הנטייה של מכבי חיפה לבקש מסבע לחפש קבוצה חדשה בינואר ונטען שיש 2-3 קבוצות שמביעות בו עניין רב.

סבע שיחק בטורקיה בהצלחה רבה במשך חצי עונה (2022) במדי סיבאספור. הוא כבש אז 5 שערי ליגה ובישל 4 נוספים ב-13 משחקים, ובקונפרנס ליג רשם שער ושני בישולים. בקיץ האחרון דיווחו בטורקיה שהוא מנהל מגעים מתקדמים עם אנקרגוצ'ו וסמסונספור, אבל בסופו של דבר הוא החליט להמשיך במכבי חיפה.

סבע הוזמן לפני כמה שבועות לבירור עם הנהלת המועדון בעקבות פוסט שהעלתה אשתו בצל המלחמה שפרצה בעקבות המתקפה הרצחנית של חמאס ותושבים מעזה על ישראל ב-7 באוקטובר. מאוחר יותר אמר ש"גם אם לא אהיה פה, אדע שעשיתי את המקסימום להישאר".

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
בדרך חזרה לטורקיה? סבע/מאור אלקסלסי

כשמכבי חיפה התכוננה למשחק הבית שלה נגד ויאריאל, אותו אירחה בקפריסין, סבע קיבל הודעה שהוא לא יהיה בסגל ובהמשך הוא גם לא שותף במשחק אימון נגד בני ריינה.

בטורקיה טוענים שפניו של סבע לליגה באיחוד האמירויות, בה שיחק בעבר באל נסאר, אבל מוסיפים שכרגע האופציה הזו לא עומדת על הפרק - אם כי הדברים עשויים להשתנות עד ינואר. הטענה היא שכרגע חזרה שלו לליגה הטורקית נראית כמו הצעד הטבעי והרלוונטי.

סבע שותף העונה ב-14 משחקים של מכבי חיפה בכל המסגרות והוא כבש בהם 4 שערים. הוא שיחק בעבר גם בליגה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully