וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אנקרגוצ'ו: "דיא סבע החליט להישאר במכבי חיפה"

טולונאי קפקאס סיפר: "אשתו וילדיו ביקרו באנקרה, אבל הוא החליט לוותר על ההצעה כדי להמשיך בישראל". גם לאמין דיאק מתקרב לירוקים? הטורקים מודים: "סיכוי גבוה שהוא יעזוב"

כתב מכבי חיפה שלמה וייס בתכנית "מחוץ לקווים"/עריכה: זיו שטיינר

אנקרגוצ'ו כבר מודה בהפסד: דיא סבע לא יצטרף למועדון למרות שקיבל הצעה כספית נדיבה, וימשיך במכבי חיפה. כזכור, סבע ניהל שיחות מתקדמות עם המועדון הטורקי ונשיא הקבוצה אף הכריז בשבוע שעבר שהקשר סיכם את תנאיו, אולם בסופו של דבר החליט סבע להמשיך במכבי חיפה.

מאמן אנקרגוצ'ו טולונאי קפקאס אמר היום (שלישי) לתקשורת הטורקית: "סבע החליט להישאר במכבי חיפה. אשתו וילדיו ביקרו כאן ובדקו את העיר, אבל הוא החליט להמשיך בישראל".

סבע התלבט במשך מספר ימים אם להיענות להצעה מהמועדון הטורקי ולנצל את אופציית היציאה החינמית שלו ממכבי חיפה כדי לחתום בשורות הקבוצה מאנקרה, אולם פגישה עם יעקב שחר לקראת החזרה ממחנה האימונים הייתה נקודת מפנה. בפגישה הציע שחר לסבע חוזה משופר ארוך טווח, וכעת סבע בדרך לחתום עליו ולהפוך לבכיר המשתכרים במועדון לצד צ'ארון שרי. סבע אף יקבל מענק חתימה שמן מהירוקים.

דיא סבע, שחקן מכבי חיפה. באדיבות מכבי חיפה, אתר רשמי
הפור נפל? דיא סבע/אתר רשמי, באדיבות מכבי חיפה

מי שעשוי להצטרף לירוקים הוא הקשר האחורי לאמין דיאק. בימים האחרונים נרשמה התקדמות משמעותית במשא מתן בין מכבי חיפה לקשר הסנגלי, והיום הכריז מאמן אנקרגוצ'ו, אליה שייך השחקן: "יש סיכוי גבוה שהוא יעזוב. אם זה אכן יקרה, נחפש לו מחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully