וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "גם אם לא אהיה פה, אדע שעשיתי את המקסימום להישאר"

30.10.2023 / 15:09

שחקן מכבי חיפה דיבר עם חבריו לקבוצה אחרי הסערה שעורר הפוסט של אשתו: "משתתף בצערן של כל המשפחות שאיבדו את יקיריהן ב-7 באוקטובר. לא היו שום כוונות לעשות השוואות, אלה לא אנחנו"

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

מכבי חיפה התארחה היום (שני) בקיבוץ שדות ים שם נמצאים מפונים מקיבוץ זיקים ומאזור הצפון. מי שהגיעו לפעילות היו דין דוד ודיא סבע, כאשר האחרון דיבר לראשונה על ההתרחשויות סביבו. סבע דיבר עוד לפני עם שחקני הקבוצה והבהיר להם שאשתו לא הובנה כהלכה ואין לו כוונה להשוות בין מה שהתרחש ב-7 באוקטובר לבין הפעולה הצבאית של צה"ל בעזה.

סבע אמר: "אני רוצה להשתתף בצערן של כל המשפחות שאיבדו את יקיריהם ב-7 באוקטובר. כואב הלב על אוהדים שרק לפני כמה שבועות היו ביציעים. אלו ימים לא פשוטים תקופה לא פשוטה. בפוסט שאשתי העלתה היו רק כוונות טובות. אנחנו מאמינים בדו קיום, הקבוצה דוגלת בדו קיום ובשלום ואלה הכוונות של אשתי. לא הייתה כוונה לעשות השוואות - זה לא אנחנו. אני לא יודע איך הגעתי למצב הזה".

סבע המשיך: אני יכול להבין את הקהל של מכבי חיפה, המדינה עוברת תקופה לא פשוטה ויש משבר גדול. היה חשוב לי לעמוד ולהסביר, הכי קל היה לברוח ולשתוק. אני לא בנאדם פעיל ברשתות החברתיות, אני בחור שרוצה שלום. גדלתי עם יהודים. אשתי לפני הפוסט חייגה וביקשה לארח חברים. אני רוצה להיות פה אני במכבי חיפה מבחירה, היו לי הצעות גבוהות יותר ובחרתי להיות כאן. חשבתי בינואר שזה לא הזמן לחזור לארץ וביקשתי מקצב שלא ידבר איתי על חיפה כי יש לי חולשה ובגלל זה אני רוצה להיות פה.

"בחוץ שידרו שאני לוקח את הסכום הכי גבוה בחיפה, אבל לא דיברו שה חצי ממה שאני יכול להרוויח בחוץ. אני התאהבתי בקהל, כל המשפחה שלי אוהדת את הקבוצה. גם למונס דאבור לא היה נעים. יש לי את הכוחות אני רוצה להיות פה, אבל אם בסופו של דבר זה לא יקרה אני אדע שעשיתי את המקסימום כדי להישאר פה. אני פה מבחירה, בגלל האנשים ובגלל האוהדים. השחקנים קיבלו אותי בקבוצה בהרבה אהבה. אני בנאדם חזק וגם אשתי לא מבינה ולא מכירה סיטואציה כזו וזה לא פשוט לה. אני כמובן לוקח את כל האש אליי".

דיא סבע מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דיא סבע/מאור אלקסלסי

סבע עמד במוקד הביקורת על כך ששחקנים מהמגזר הערבי לא מביעים תמיכה בישראל אחרי המתקפה הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, ובהמשך אשתו פרסמה פוסט מעורר מחלוקת שבעקבותיו הוחלט להזמין של השחקן לבירור במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully