וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבקש מסבע למצוא קבוצה אחרת בינואר

2.11.2023 / 15:15

למרות שקיבל מסרים שלא ייצא לקפריסין על רקע מקצועי, בקבוצה יודיעו לשחקן שהוא מתבקש למצוא קבוצה חלופית כבר בחלון ההעברות הקרוב. השבוע סבע הצהיר שוויתר על הצעות גבוהות בהרבה כדי להישאר בחיפה

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

מכבי חיפה תבקש מדיא סבע למצוא קבוצה חלופית בחודש ינואר. השחקן כידוע קיבל הודעה מוקדם יותר שלא ייצא עם הקבוצה לקפריסין. סבע קיבל הודעה מראשי הצוות המקצועי לפיה ההחלטה היא של הצוות ומדובר בהחלטה מקצועית, אלא שבפועל הדבר מסמן את התוכניות של הירוקים לתקופה הקרובה.

בצל הסערה סביבו, בחיפה יבקשו מהשחקן לעזוב אך הדבר מורכב שכן לסבע יש חוזה גבוה במונחים ישראלים וארוך טווח. סבע עצמו הצהיר רק בימים האחרונים שהחזיק בהצעות גבוהות משמעותית מבחינה כספית בחו"ל, אך בחר להישאר במכבי חיפה בשל האהבה שלו לקבוצה. אלא שכעת עושה רושם שהפרידה בין הצדדים קרובה מתמיד. הירוקים לא צפויים להכליל את סבע בתוכניות המקצועיות גם בתקופה הקרובה וכאמור חלון ההעברות בינואר הופך לקריטי מאוד עבור עתיד השחקן במועדון.

דיא סבע מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הלחץ במועדון גובר. דיא סבע/מאור אלקסלסי

בקרב הקהל יש רוב מוחץ לכך שסבע לא ימשיך, וזאת כמובן על רקע ההתבטאויות של אשתו במהלך המלחמה. סבע כבר הבהיר שאשתו לא הובנה כהלכה והמטרה שלה לא הייתה להשוות בין הצדדים, אלא שהיא רק דיברה על הכאב האנושי בכל מה שקשור לילדים. אולם, לפחות לפי הרשתות החברתיות, לא נראה שההסבר סיפק את מרבית הקהל שזועם על השחקן. כעת נראה כי גם במועדון הולכים לפי קו זה וסבע כאמור עשוי בסיכויים גבוהים לסיים את דרכו בחודש ינואר.

כזכור, בשבוע שעבר שיתפה נרמין סבע, אשתו של הקשר, פוסט שביכה את מותם של הקורבנות העזתים במלחמה.

"אין הבדל בין ילד לילד. צריך להגיד את זה, אבל גם בעזה יש ילדים, וכבר 800 ילדים מתים בעזה מההפצצות שלנו, בין אם הם כלואים בין הרצחנות של חמאס לבין ההפצצות שלנו. אנחנו חייבים לעשות הכל כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת", נכתב בפוסט, שבעקבותיו התחוללה סערה בקרב אוהדי מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully