וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע הסערה: דיא סבע לא ייצא עם מכבי חיפה לקפריסין

2.11.2023 / 13:15

אחרי הזעם שעורר הפוסט ששיתפה אשתו וכשברקע לחץ גדול מהקהל, הירוקים החליטו שהקשר לא יכלל בסגל למשחק מול ויאריאל. במועדון טוענים שהסיבות לכך מקצועיות, אבל כל הסימנים מראים אחרת

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

דיא סבע לא ייצא עם מכבי חיפה לקפריסין ולא יהיה בסגל למשחק מול ויאריאל. במועדון החליטו שהקשר שעומד במוקד של סערה בגלל ההתבטאות של אשתו בגלל המלחמה, לא ייצא כלל לקפריסין.

בחיפה טענו שמדובר בהחלטה על בסיס מקצועי, כשאחת הטענות היא שסבע לא התאמן לאורך כל התקופה האחרונה, אך ברור לכל שהסיבה העיקרית היא הסערה סביבו והרצון של חלק גדול מהקהל שלא לראות אותו ממשיך בקבוצה.

יצוין כמובן שגם הזרים שכן יקחו חלק במשחק, לא התאמנו לאורך כל התקופה האחרונה וכך גם שחקנים נוספים בקבוצה, כך שהטענה של המועדון לפיה הוצאתו של סבע מהסגל היא מקצועית גרידא, לא בהכרח מתיישבת עם המציאות.

כזכור, בשבוע שעבר שיתפה נרמין סבע, אשתו של הקשר, פוסט שביכה את מותם של הקורבנות העזתים במלחמה.

"אין הבדל בין ילד לילד. צריך להגיד את זה, אבל גם בעזה יש ילדים, וכבר 800 ילדים מתים בעזה מההפצצות שלנו, בין אם הם כלואים בין הרצחנות של חמאס לבין ההפצצות שלנו. אנחנו חייבים לעשות הכל כדי שילדים לא ימותו, כי זו האמת", נכתב בפוסט, שבעקבותיו התחוללה סערה בקרב אוהדי מכבי חיפה.

דיא סבע מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הלחץ במועדון גובר. דיא סבע/מאור אלקסלסי

שיתוף הפוסט אף גרם לאוהדים רבים של המועדון לקרוא לשחרורו של סבע מהמועדון, קריאה אליה הצטרף גם שחקן העבר ומגיש הרדיו בהווה יניב קטן.

סבע שכבר הספיק להתנער מדבריה של אשתו, חזר השבוע לאימוני הקבוצה ושוב הסביר מה עמד מאחורי הפוסט. "אני יכול להבין את הקהל של מכבי חיפה, המדינה עוברת תקופה לא פשוטה ויש משבר גדול. היה חשוב לי לעמוד ולהסביר, הכי קל היה לברוח ולשתוק. אני לא בנאדם פעיל ברשתות החברתיות, אני בחור שרוצה שלום. גדלתי עם יהודים. אשתי לפני הפוסט חייגה וביקשה לארח חברים. אני רוצה להיות פה, אני במכבי חיפה מבחירה. היו לי הצעות גבוהות יותר ובחרתי להיות כאן", אמר.

עוד במכבי חיפה: הקבוצה הודיעה לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחקים מול ויאריאל ורן (שלא יתקיימו בישראל) שיעמדו בפניהם שתי אפשרויות: או לתרום את כספם לעמותות שמטרתן לשקם את כפר עזה ונחל עוז, או לקבל החזר כספי. במועדון מאמינים שיוכלו לאסוף סכום מכובד שיסייע בשיקום הקיבוצים שהוחרבו ב-7 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully