וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוכן: כוכב ה-WWE שמפיץ ברשת תכנים שקריים נגד מדינת ישראל

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 21:00

גולשים ברשתות הבחינו כי סמי זאיין, מתאבק פופולרי ממוצא סורי, ממשיך לתקוף את ישראל, כולל קידום מאמר מאיים וקיצוני, וקראו לחשוף אותו ולהתלונן עליו

לוחם ה-MMA חאבייר באז מחסל אדם סכין שתקף אותו במגרש חנייה/מתוך הרשתות החברתיות

בזמן שישראל מנסה לחזור לשגרת ספורט על רקע המלחמה הקשה בעזה מול החמאס, עולם הספורט נמשך על רקע האירועים הסוערים. ספורט בצל המלחמה, עדכונים שוטפים.

19:00: מאות כרזות עם שמות ותמונות החטופות והחטופים הונחו על כיסאות אולם הספורט של המועצה האזורית מטה אשר במשחק פתיחת ליגת העל בכדורעף בין מטה אשר עכו לבין קריית אתא.

אולם הספורט של המועצה האזורית מטה אשר במשחק פתיחת ליגת העל בכדורעף. התנועה הקיבוצית, עמוד הפייסבוק, צילום מסך
"מחזירים את החטופים והחטפות הביתה". אולם הספורט במטה אשר/צילום מסך, התנועה הקיבוצית, עמוד הפייסבוק
יניב קטן במחווה למען החטופים באצטדיון העירוני בחיפה. חנן זיסו, אתר רשמי
יניב קטן במחווה למען החטופים באצטדיון העירוני בחיפה/אתר רשמי, חנן זיסו

17:32: משלחת ישראל לאליפות העולם בקיקבוקס, המורכבת מספורטאי התאחדות "אילת"- יהודים וערבים - המריאה היום בתקווה לשוב עם מדליות. בראש המשלחת עומד האני סאקס מכפר יאסיף.

12:30: הפורום לשחרור הילדים החטופים קיים הבוקר באיצטדיון העירוני בחיפה כמחווה לילדים החטופים את מיזם ומיצג "בדיקת הנוכחות בכיתה". במסגרתו יניב קטן, קפטן ושחקן מכבי חיפה ונבחרת ישראל לשעבר, קרא ובדק נוכחות כיתתית בכיתה הוירטואלית והקריא את שמותיהם של כל הילדים החטופים מול כיתה ריקה עם לוח, כיסאות ושולחנות.

המיצג הוא המשך המאבק המשותף לשחרור הילדים והתלמידים החטופים, במסגרתו מדי יום ביומו אישיות ציבורית ומוכרת מקריאה בבוקר את רשימת הנוכחות בכיתה הוירטואלית להעלאת המודעות.

משלחת ישראל לאליפות העולם בקיקבוקס. התאחדות אילת,
המשלחת הישראלית לאליפות העולם בקיקבוקס/התאחדות אילת
לוחמי ה-WWE רומן ריינס לצד סמי זאיין. Alex Bierens de Haan, GettyImages
לוחמי ה-WWE רומן ריינס לצד סמי זאיין/GettyImages, Alex Bierens de Haan

11:00: כוכב ה-WWE סמי זאיין, לוחם מוכר עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, ממשיך לצאת נגד ישראל, ואף משתף תכנים קיצוניים. זאיין, ממוצא סורי, התבטא בעבר כבר מספר פעמים נגד ישראל. ב-2021 הוא אף נדרש למחוק ציוץ על ידי הנהלת ה-WWE אחרי שהאשים את ישראל גניבת אדמות וכינה פוליטיקאי "חתיכת חרא חסר נשמה".

לאחרונה, מאז המלחמה של ישראל בעזה נגד החמאס, גולשים בעולם מזהים שזאיין מקדם בטוויטר תכנים מאוד בעייתיים ועוזר להפיץ מידע לא נכון, כמו למשל טענות שישראל הרגה 6,000 תינוקות וכו. כמו כן, מעריצים יהודים שמו לב בפיד שלהם שהוא עשה לייק למאמר בשם Israel's Final Solution for the Palestinians במאמר אלים שמדבר על תחזיות רעילות וכולל איומים על עתידה של ישראל.

לוחם ה-WWE סמי זאיין עושה לייק למאמר שנאה קיצוני נגד ישראל. טוויטר, צילום מסך
לוחם ה-WWE סמי זאיין עושה לייק למאמר שנאה קיצוני נגד ישראל/צילום מסך, טוויטר
@dannylyziser26 @Clothesline_IL מישהו יכול להעיף כבר את סמי זיייןןןןן????? באמת חוצפה ומקווה שהדבר הזה יטופל, ואם לא נראה שאנחנו נצטרך להשמיע קול???✡️ מה נסגר עם עולם הרסלינג צ'יפרתי לפוסט סרטון של @Clothesline_IL שחשוב שתראו וכמובן תעקבו #היאבקות #היאבקותמקצועית #היאבקותחופשית #היאבקותישראל #ספורט #רסלינג #דאנילי #עםישראלחי ♬ Suspense, horror, piano and music box - takaya

10:55: "מנשה זלקה חייב להיות במשחקים האולימפיים בפריז ואף לשאת את הדגל בטקס הפתיחה של האולימפיאדה": יקיר שוורץ מבעלי הפועל חדרה משוכנע שהקפטן שלו, שגוייס למילואים, צריך להיות בסגל של גיא לוזון לאולימפיאדה: "אין ראוי ממנו". לידיעה המלאה

קבוצת הולמס פלייס נרתמת להעלאת המודעות לחטופים בעזה/הולמס פלייס, יח"צ

10:00: בינתיים בכדורגל הישראלי: נמשך המאבק בין מנהלת הליגה לארבע הקבוצות שמסרבות לחזור למשחקים, ומכבי חיפה חוששת שהזרים שלה לא יסכימו להגיע לישראל.

8:00: קבוצת הולמס פלייס נרתמת להעלאת המודעות לחטופים בעזה: במועדון גו אקטיב ראשון לציון החליטו להירתם למען העלאת המודעות להחזרת החטופים מעזה ורגע לפני שיעור באדי פאמפ, 45 המשתתפים החזיקו בידם שלט עם תמונה של אחד החטופים בעזה והקריאה "החזירו אותם הביתה עכשיו. Bring them home now".

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully