וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זלקה חייב להיות בפריז ואף לשאת את הדגל בטקס הפתיחה"

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 10:58

יקיר שוורץ מבעלי הפועל חדרה משוכנע שהקפטן שלו, שגוייס למילואים, צריך להיות בסגל של גיא לוזון לאולימפיאדה: "אין ראוי ממנו"

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות, איתי שכטר, שחקן הפועל פ"ת ולירן שכנר יצאו לשטח/ספורט1

על רקע המלחמה והמשך ההיעדרות של מנשה זלקה מהפועל חדרה, קרא הבוקר יקיר שוורץ מבעלי הקבוצה ומי שמתנגד לחזרת ליגת העל בשבת, לצירופו של זלקה לסגל הנבחרת האולימפית לקראת המשחקים האולימפיים פריז 24.

כזכור הנבחרת של גיא לוזון העפילה למשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב ותוכל לשתף, על פי תקנון המשחקים, שלושה שחקנים בני 23 ומעלה. שוורץ שראה את זלקה בפעם האחרונה לפני שלושה שבועות כשביקר אותו על גבול הצפון, משוכנע שקפטן הפועל חדרה, צריך להיות בסגל. "אין יותר ראוי ממנשה זלקה להיות בסגל האולימפית לפריז והוא גם זה שצריך לשאת את דגל ישראל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים".

"אין אחד במדינה שלא התרגש נוכח ההתעקשות של מנשה לשרת כלוחם במילואים. מנשה יכול היה בעבר לדאוג לעצמו כשחקן כדורגל", הוסיף שוורץ, "אבל כל כולו נתינה לעם ולמדינה ואין ראוי ממנו. יתרה מכך, הלב הגדול של מנשה ידביק אליו את כל השחקנים גם בהיבט המקצועי ואני משוכנע שהוא ישדרג את כולם".

מנשה זלקה בשירות מילואים. ספורט 1
צריך להיות במשחקים האולימפיים בפריז". מנשה זלקה/ספורט 1

שוורץ הוא מאלה שמתנגדים לחזרת ליגת העל בשבת ואחת הסיבות לכך היא היעדרותו של זלקה.
אלא שלבעלי הפועל חדרה גם בעיות עם שלושה שחקנים זרים. קויה מבאה מחוף השנהב שכבר הגיע לארץ בשבת האחרונה, הודיע שהוא רוצה לעזוב הביתה מאחר שמשפחתו לוחצת עליו לא להיות בארץ. סמי בוראר מסרב לחזור וכך גם ארון איסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully