וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מעריכים: קורנו לא יחזור למשחק בשבת, יגיע לבלגרד

20.11.2023 / 18:12

במועדון שוחחו עם הזרים לקראת המפגש עם הפועל פתח תקוה. הצרפתי חושש להגיע לישראל וצפוי להתאחד עם הקבוצה בסרביה כחלק מההכנות לראן

מחוץ לקווים, 21.11/עריכת וידאו: זיו שטיינר

במכבי חיפה שוחחו היום (שלישי) עם כל השחקנים הזרים על מנת להבין סופית האם הם יעלו על מטוס ויגיעו לארץ, כשבשלב זה עדיין לא התקבלו תשובות סופיות מצ'ארון שרי ומפייר קורנו. במועדון מעריכים שקורנו בכל מקרה לא יגיע לישראל בימים הקרובים, אלא יצטרף בבלגרד להכנות למשחק נגד ראן ביום חמישי הבא (30.11), בעוד במקרה של שרי מדובר בסיבות משפחתיות ובקבוצה מצפים ומקווים לבשורות חיוביות בעניינו.

בעוד המגן הצרפתי חושש מאוד לחזור לישראל, יתר הזרים אמורים להגיע בטיסות ביממה הקרובה. להוציא את קורנו ושרי שכאמור במקרה שלו הסיבות אינן קשורות למלחמה וספק אם ישובו השבוע, ראשי המועדון לא עודכנו על ידי אף אחד מהזרים כי אין בכוונתם לחזור עד מחר. שרי, רק נזכיר, נעדר מאותן סיבות משפחתיות גם מהמשחק נגד ויאריאל בקפריסין.

שוער מכבי חיפה, שריף כיוף, עם המגן פייר קורנו. מאור אלקסלסי
חושש מאוד וספק אם יגיע לישראל השבוע. קורנו/מאור אלקסלסי

גורמים המקורבים לרבים מן הזרים בקבוצה טוענים שכל הזרים חוששים, אך קורנו נראה המפוחד ביותר מחזרה: "אנחנו ממשיכים בשיחות איתו ועם כולם, אבל כרגע זה נראה שהוא לא יגיע לארץ עד שבת", אמרו. עלי מוחמד הוא הזר היחיד שנמצא בארץ בימים אלו ובצוות המקצועי מקווים מאוד שכלל הזרים (בתוספת המתאזרח דניאל סונדגרן) יחזרו, כשבחיפה למעשה אין מגן שמאלי טבעי מחליף לקורנו.

בעקבות היעדרותו הצפויה של קורנו, עילאי חג'ג' צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי מול הפועל פתח תקווה בשבת ב-20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully