וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקווים שהקבוצות לא יהיו פזיזות וייענשו בהורדת ליגה"

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 10:32

בית הדין העליון של ההתאחדות ידון בסירובן של בית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד, הפועל חדרה ובני סכנין לחידוש הליגה בסופ"ש, כאשר אלו עשויות לפנות גם לבג"צ. גורם במנהלת: "תקנון ההתאחדות ידוע לכולן"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11/ספורט1

סוגיית סירוב ארבע הקבוצות לחזור לשחק בשבת הקרובה בליגת העל, עוברת לפתחו של בית הדין העליון שליד ההתאחדות לכדורגל. כבר מחר צפוי להתקיים הדיון אחרי העתירה של הארבע, אשר מתנגדות לחידוש ליגת העל. בהמשך הן צפויות לפנות גם בעתירה לבג"צ וזאת במידה שלא יקבלו את הסעד שהן מבקשות בבית הדין העליון שליד ההתאחדות לכדורגל.

מבחינת מנהלת הליגות בכדורגל, היא מתנהלת על פי ההצבעה שהיתה אתמול בה קבעו 13 נציגים מתוך 18 שהם בעד חזרת ליגת העל כבר בשבת הקרובה. המנהלת הודיעה כבר אתמול לטוטו ולזכיין השידור כי הכדורגל חוזר בשבת. גורם במנהלת אמר הבוקר: "זה הליך דמוקרטי וכל אחד יכול לפנות לערכאות משפטיות. בוא נמתין לראות מה ישיבו גורמי המשפט".

בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב. קובי אליהו
טוען שההחלטה לא שוויונית. אברמוב/קובי אליהו
ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא מקבלים את הגזירה. בן זקן/לירון מולדובן

ואם הן לא יתייצבו למשחקים כפי שהן אומרות?

"תקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל ידוע לכולם. אי הופעה למשחק דינה הורדת ליגה אחת ואם הקבוצה מתחת לקו האדום המשמעות היא הורדת שתי ליגות. אנחנו מאוד מקווים שהקבוצות לא יהיו פזיזות וייענשו בצורה חסרת תקדים".

כזכור, במכתב ששלחו הקבוצות למנהלת נכתב:

"אנו - מועדוני הכדורגל של אשדוד, סכנין חדרה ובית"ר ירושלים - מבקשים להודיעכם כי ההחלטה להחזיר לפעילות את משחקי ליגת העל כבר בשבוע הקרוב הנה שגויה, בלתי ספורטיבית ולא שוויונית. ההחלטה חפוזה, מתעלמת משיקולים ספורטיביים וכל מה שמדריך אותה הנם שיקולים כספיים.

"לכל ברור כי לא נוכל להתייצב למשחקים הקרובים ולהערך בצורה ראויה על כל המשתמע מכך.
אנו מוצאים לנכון להודיעכם מבעוד מועד כי לא נתייצב למחזור הקרוב ונבקשכם לפעול לדחיית המשחק הקרוב למועד אחר.

"בכוונתנו להגיש בבוקר עתירה דחופה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לדחות את מועד חידוש המשחקים בחודש ימים וזאת עד אשר נוכל להעמיד קבוצה ראויה אשר תוכל להתמודד באופן ספורטיבי והולם, כמצופה מקבוצה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully